Ieuw, te grote diameter voor het uurwerk, waardoor de subcompaxen “scheel” kijken.
Heel nice! Mooi evenwicht in je collectie, ik zou haast wensen dat ik me zou kunnen beperken tot vijf horloges!
Hij had sowieso wel 39 of 40mm mogen zijn, ipv de huidige 42. Maar ik vind het geheel wel mooi in balans zo.
FTFY
Was een kort huwelijk
Als het maar intens was
Heel mooie aanwinst! Titanium met een beetje bling erbij
Ben nog steeds op zoek naar een Citizen N0200… lijkt me best een oke-horloge
Zoek verder, dit is BN0151eco drive
Hele lekkere set, is toch mooi om te zien dat sommige sets maar weinig overeenkomsten hebben met de eigen collectie maar toch precies zijn wat ik ook mooi vind!
Toppers!
Recent Speedmaster er uit, Breitling Outerknown er in… en dus nog een beetje over in de horloge kitty. Iemand nog leuke flipper adviezen? De FC Runabout en Tudor GMT blijven sowieso. Thanks voor de tips alvast!
Mooi en ongebruikelijk zestal. Best gevarieerd
Mooie collectie
In jouw line up zou de volgende Christopher Ward Sealander C63 GMT wel passen. Hij is er met dezelfde dial ook zonder de GMT wijzer en functie. Je hebt immers de Tudor al
Ja, nice! Had al een tijdje niet meer zo veel gezien van CW! Maar nieuwe modellen zien er goed uit zeg, en prima pricing ook! Ga eens even snuffelen! Thanks!
Mooi setje hoor!
Een toffe gevarieerde set Stefan
Pelagos erin ,die maat kan je makkelijk hebben zie ik .
Draag deze nu een weekje, wat een topper is dat zeg En als ik zo jou collectie zie zou een blauwe er mooi bij passen.