Jouw collectie op één foto deel X

Prachtige aanwinst. De twee Zeniths zullen wel het meest gedragen worden, neem ik aan?

2 likes

Keuze genoeg. Mooie collectie met een paar verrassende merken als je het vergelijkt met de op HF populaire merken

1 like

Haha, in het optiek van de focus op Omega en GS zou dit geeneens zo’n slechte zet zijn. En het blijft de mooiste AT die ze ooit uitgebracht hebben! Maar ik betwijfel of die de jeuk zal kunnen verhelpen naar de blauwe Iwate GS :thinking:

Dat is zeker een feit. Ik ben het rustig aan het goedpraten in mijn hoofd, ik heb geen haast :wink:

1 like

Nee, eigenlijk komt die eer toe aan de MM200. :blush:

De SKX komt nog zelden om de pols. De rest van de tijd wordt verdeeld over de rest, geen systeem, gewoon naar goesting en gelegenheid…

1 like

32 likes

Het is een boutique only dus sowieso zou ik deze online moeten kopen, dus wat korting scoren lukt dan wel. En verlies maak je alleen maar als je ze verkoopt hé :wink: .

Het is wel een technisch interessant horloge. Unieke escapement en uurwerk in zijn geheel en de grade 5 titanium van GS is mooi afgewerkt en heerlijk licht. En die Iwate plaat niet vergeten, dat blijft toch iets bijzonders om te bewonderen.

Los daarvan, de Evo9 collectie is en alle horloges met hun nieuwe generatie uurwerken zijn pittig geprijsd helaas.

2 likes

Zeg dat maar niet te luid, de eigenaars roepen altijd hoe draagbaar ze zijn (@Syntaxx , @Pagode71 , @The_Don en anderen) :wink:

Spijtig dat ze zelden bij AD’s te proberen zijn…

2 likes

Zeker met carnaval wil je wel iets wat lekker zit :wink:

2 likes

Dit is de roulatie voor komende maand:

91 likes

Pffff :star_struck:

1 like

Afzien :sweat_smile: Heerlijke selectie :ok_hand:t2:

1 like

Shit happens.
Beetje weinig keus. :sweat_smile::ok_hand:

2 likes

Misschien is deze wel iets voor je.

Moest aan je denken toen ik hem zag staan.

Prachtige set!

1 like

Wil je zeggen dat er nog (veel) meer is? :sweat_smile:
Fraaie collectie hoor!

2 likes

Van deze set wordt je hebberig :laughing: :wink: :ok_hand:

Er is afwisseling mogelijk.

Dit ligt nog in de kluis :face_with_peeking_eye:

62 likes

Ongekend.
Mooi man :ok_hand:
Die Octo :ok_hand:

Ps. Ik zou er onrustig van worden. Of is dat verkapte jaloezie? :face_holding_back_tears:

2 likes

Dat is vriendelijk, dankje! De OG LE lake suwa is inderdaad een hele mooie.

Helaas vind ik de Evo9 modellen op staal wat te zwaar, daar was ik initieel wat op afgeknapt. Tot ik een titanium variant om had bij de AD, toen was ik verkocht :blush:

1 like