Zomaar een dikke like
Mooie Seiko collectie
Dank Daniel
Dank allemaal
@DVR. De UN en GO vind ik heel gaaf in jouw collectie
@Bart1981: En ik maar soms denken dat ik al teveel heb Voor mij knallen de Piaget en de Autavia eruit.
Ik worstel er wel mee hoor. Ik heb al heeeeeel veel horloges laten gaan maar deze horloges kan ik moeilijk afstand van nemen. Maar ik kan ze ook niet de aandacht geven die ik zou willen. Ik draag nu wel eens twee of drie verschillende horloges op één dag om er zoveel mogelijk van te genieten. Maar ben bang dat ik toch nog iets terug ga/moet naar 30. Elke dag van de week een ander .
Snap ik … twee uitersten qua formaat, grote materiaal etc maar beide iconisch en in een pracht staat.
Speciaal voor jou nog eens in het ‘groot’
Was ook voor mijzelf een beetje om overzicht te krijgen wat ik nu precies heb en of de collectie een beetje in balans is. Is lastig bepalen als je niet alles bij elkaar hebt de hele tijd.
Conclusie … goede diversiteit echter terug naar 30 horloges zou fijn zijn .
Deze staat al in het blauw …
Maar ik laat de Oris ook gaan denk ik …
En de Leopard Omega …
En de Patek geïnspireerde Eska …
Ik kan ook niet alles voor mijzelf houden natuurlijk;)
Dat speelt totaal geen rol. Heb je ze graag dan gewoon houden. “Wij mensen” doen veel te gewichtig soms. We moeten alles wat we hebben ‘gebruiken’, anders nutteloos. Maar zo is het echt niet. “Wij mensen” zijn hier (de wereld) extreem kort en alles, dus echt alles wat ons vreugde kan geven is dik OK. Ik sta voor die vreselijke deur van 60 jaar en ik wil nog maar één ding. Vreugde voor ik moet gaan. En ja, die horloges die ik niet of nauwelijks draag geven me vreugde. Veel beter dan mijn geld op de bank. Daar heb ik niks vreugde van.
En nu verheug ik me zo erg op deze die ik snel hoop te verwelkomen in mijn collectie:
Thanks … weer ff lekker met beide benen op de grond. Is eigenlijk ook mijn motto … ik ben 42 en door ziekte een zeer onzekere toekomst. Ik pak ook wat ik pakken kan. Dank voor de verfrissende oppepper .
En die Zenith … ik hoop dat ie snel komt. Hopelijk laat je ons tegen die tijd op dit forum een beetje meegenieten
.
Wel hè … is mijn laatste grote aanwinst geweest. Altijd al verliefd op geweest. Echt een iconische Heuer gedragen door de (destijds) snelste mannen op aarde. Mannen met stalen ballen.
Opeens te koop een dorp verder op … in bijzonder mooie staat .
Mooie box vol!
A dedicated man, bewonderingswaardig
Seiko, Citizen, Bulova, Orient , Tissot, Certina, Casio en nog een paar microbrands.
Volgens mij is dit de derde box die hier is getoond.
Geen smartwatches en digitale exemplaren.
Coole Hamilton, dat is nog eens een statement piece. De President. En de Bond.
Tof hoor, zo’n LED horloge. Dit artikel komt in me op:
Dat Hamilton zo overtuigd was van deze technologie dat ze zich onder de naam Pulsar van Hamilton Zwitserland afsplitsten, om vervolgens in Seiko handen te geraken (het Pulsar deel uit de VS, welteverstaan) terwijl de Swatch Group de Zwitserse kant opsoupeerde vind ik dan weer een machtig mooie wending. Het verklaart ook waarom deze PSR heet.
Ja, die bedoel ik. En dergelijke voorkeuren zijn natuurlijk persoonlijk. Daarnaast, gezien de nog altijd overhitte waarde van Rolexen over het algemeen, zie ik vooral mogelijkheden om leukere dingen te bereiking dan eigenaar zijn van een Rolex.
Bof jij even!
Ah nog iemand met zowel een 6 digit sub en een 5 digit dweller. Hoe bevalt dat jou?
De 6 digit is echt een moderne sub met bubbel en een heerlijke band en de 5 digit voelt echt vintage en clean zonder bubbel…ze vullen elkaar perfect aan voor mij. Echt vintage Rolex begin ik niet meer aan al mis ik de 5513 die ik had wel een beetje…de 6 digit misschien nog een keer updaten naar de 41mm variant.