Je staat er hetzelfde in als ik dus De ceramische kijk ik niet op een krasje meer of minder. De dweller ben ik zuiniger op. de 41mm sub zou ik ook best willen, maar daar wil ik niet teveel geld op hoeven bijleggen.
Prachtige collectie! Veel diversiteit .
Prachtige collectie Erik
Zo zeg
Mooi hoor! Van alle markten thuis.
Prachtige collectie!
Gaaf elftal Jesus
nog zo’n box en je komt in de buurt van mijn collectie
Prachtig en wat een mooie vintage GMT, heb je daar nog een fotooootje van?
Zoiets staat ook nog op mijn verlanglijstje
Weer een club van 9 bij elkaar na wat wisselingen, dus tijd voor een update. De Nomos club en Seiko Snoopy zijn recent vertrokken. De seamaster 600 en de polerouter zijn de nieuwste aanwinsten. Met de seamaster 600 ben ik bijzonder tevreden. Ik weet dat niet iedereen mijn combi met deze band mooi vind, maar ik ben er zeer content mee en draag hem erg graag. De polerouter ligt nog bij de horlogemaker. Ik heb in het verleden een prachtige gouden variant gehad, maar had altijd de sterke wens een stalen met zwarte plaat te hebben. Ben benieuwd hoe deze c-shape case gaat bevallen
Ik heb nogal moeite met afstand doen van horloges. Ik vind zelf dat ik nu wat veel 35-36 mm driehanders heb, maar ik zou niet zo goed weten welke ik weg moet doen.
Heb ik nog wensen?
De moderne ZEP zit al een hele tijd in mijn hoofd. Dat zou echt alleen haalbaar zijn als ik de Speedy verkoop, maar dat blijft zo’n heerlijk horloge. Sinds hij weer op de stalen band zit, vind ik dit weer een bijzonder slecht idee van mezelf…. Maar die is natuurlijk wel een stuk makkelijker terug te kopen dan mijn vintage pareltjes.
Een citizen chronomaster met zo’n bijzondere plaat (washi of die nieuwe) lijkt me ook wel wat en dat zou op wat kortere termijn wel haalbaar zijn.
En dan nog een witte 16570 of een geinig quirky vintage horloge of……
Gezien de recente discussies of strepen wel ethisch verantwoord is…van mij mogen jullie helemaal los gaan hoor. Ik luister alleen bijzonder slecht (net als de meesten van jullie )
Prachtige set zo Freek.
Neen.
mooie collectie Freek!
Wat een heerlijke set Freek, topstukken
Niet genoeg voor een ZEP original, maar mss wel voor een revival.
En dan spaar je wel een leuke seiko duiker erbij
Valt niets te strepen Freek. Mooie collectie
Wat een gave collectie!
Helder . Ik kan niets garanderen natuurlijk, maar op zich is dit ook wat ik zelf vind hoor. Ik vind het een heerlijk formaat en ik ben blij dat niet iedereen deze maat kan hebben op de pols.

mooie collectie Freek!
Dank!

Niet genoeg voor een ZEP original, maar mss wel voor een revival.
tja…da’s ook een horloge dat ik heel graag nog eens in het echt zou zien. Ik vind dan persoonlijk de covergirl echt heel erg vet, maar die is dan net weer niet zo lekker geprijsd. Maar dat vind ik wel echt een klapper. Ben wel heel benieuwd hoe ik die ladder band in het echt ga vinden…
De shadow is ook fraai en die zand/bruinkleurige misschien ook nog, maar ik zou graag toch wat meer kleur willen.
Echt heel gaaf! Nu moet ik nog harder gaan sparen…
Die Tissot kun je doorstrepen wat je wil, maar die hou ik lekker toch

Valt niets te strepen Freek. Mooie collectie
Dank u!