Jouw collectie op één foto deel X

De Breitling was een huwelijkscadeau van mijn vrouw en droeg ik op onze bruiloft in Italië in 2020. De Zenith een jaar later in 2021 ook van mijn vrouw gekregen voor mijn 40e verjaardag. Beide dus nog horloges met een sentimentele waarde :smiling_face_with_three_hearts:.

5 likes

:laughing: kis daar maar eens een favoriet uit :thinking: Die Vertex is tof maar ook Studio Underdog is cool, ook zie ik een heel toffe Seamaster

1 like

Helemaal jouw ding dit :ok_hand:

1 like

Wat een mooie verscheidenheid aan duikers. De GO, JLC en BB springen er echt uit :star_struck:

1 like

Verkoop mij eens zo’n UG, als je ze toch niet genoeg respecteert om hier gewoon te laten zien, joh!

Ik heb er een hekel aan dat mensen die hier de “side collectie” (walgelijk woord.) niet tonen. Net doen alsof je focus hebt door hier de helft niet te tonen is natuurlijk vals spelen, zeker als je met je grote bakkes totaal ongevraagd gaat zitten strepen in de verzameling van diegene die wel gewoon de hele bubs in één foto laat zien.

Zoals het tenslotte hoort in dit topic.

5 likes

Wat zeg je allemaal fate?
Nu al last van maandag morgen blues? :joy::sunglasses:

Ik laat die dingen hier regelmatig zien. Ze worden gedragen door mijn vrouw en jongste zoon.

Daarnaast heb ik nog een doos met oude zooi in de kast liggen. Die toon ik ook niet in het collectie topic.

En dan die grote bakkes van jou :joy::

Zo koop je natuurlijk helemaal niks hè. Het is de toon die de muziek maakt :kissing_heart:

13 likes

Wow en mooie, niet standaard exemplaren! Dacht dat ik al wat overdreven was met 4 stuks. Die nieuwe Zenith zou inderdaad een mooie off beat toevoeging zijn, vind hem verbazingwekkend leuk. Van de klassiekers mist eigenlijk een Seamaster, te gewoon?

3 likes

Ik ben nog even aan het genieten van de foto’s… fantastische collectie :star_struck:

1 like

Heel mooi, met name de Glashütte, Mido en de UN! geniet ervan in goede gezondheid.

Dat is correct. Ik zou er bijna een quod erat demonstrandum tegenaan kunnen gooien, met de opmerking er bij dat mijn geheugen lang terug rijkt, zeker tot aan streep-gate. :thinking: :rofl:

Wie dem auch sei, als je van die side-rommeltjes af wilt heb ik interesse. Gelukkig heeft @AnthonyB al een voelertje voor me uit staan, want die emaille platen zijn wonderschoon.

Ik snap dan ook echt niet dat je die UG’s niet gewoon als standaard-onderdeel van je verzameling laat zien, want het zijn zulke charmante, levende en draagbare rakkertjes, met de exact juiste lengte van wijzers en bijzonder fijne maten, van een merk met een zekere reputatie… Met de emaille plaat er bij zeg ik winner, winner, chicken dinner.

4 likes

Graag gedaan, daar dient een forum toch voor. Alhoewel ik wel nooit gerust post in dit topic. Delen is goed, stoefen minder. Maar nu was ik echt de tel kwijt. Liggen maar enkele in huis dus het is niet even alles fysiek nakijken. Via imgur alles verzameld :crazy_face:

Van de duikers alleen nog de Zenith.

:blush: :+1:

Zalig horloge inderdaad. Nu aan de pols. :smiling_face_with_three_hearts:

:pray:

Dank! Mooi horloge, zeker wel. Zo ook de TAG duiker. Beide (nog) niet in de collectie. Mss ooit :thinking:

6 likes

45mm toch?

1 like

Thanks … ik zie wel een aantal gelijkenissen met jouw collectie hoor :wink: … echter ook het feit dat ook bij mij het grootste deel noodgedwongen elders achter slot ligt :confused:. Dat maakt het aan de andere kant wel leuk elke keer weer een nieuwe selectie te maken voor de roulatie :smiley:.

1 like

Grappig om te zien hoe je de zeven foto’s naar thema hebt gegroepeerd, van chronografen (met verdwaalde GMT) naar duikers, naar field, naar avant-garde, naar traditionelere dressy horloges, naar novelties met exotischer wijzerplaat.

Ik vind het een leuke verzameling, maar voor mij springen de Breitling chronograaf rechts boven, de Studio Underd0g, de daadwerkelijk vintage Vertex, de Piaget en de two tone Santos er toch echt het meeste uit. Ook de Polar is leuk.

Je zult van mij nooit horen dat het teveel is. Of, zeg nooit nooit, maar bij 40 stuks vind ik nog niet dat er iets raars aan de hand is.

3 likes

Een van mijn favoriete verzamelingen hier. De UG, Blancpain en Conquests bij uitstek

1 like


Zomaar een Seiko box. :+1:

40 likes

Zomaar een dikke like :+1:

1 like

Mooie Seiko collectie :+1:t2:

1 like

Dank Daniel :+1:

1 like

Dank allemaal :pray:

@DVR. De UN en GO vind ik heel gaaf in jouw collectie :star_struck:

@Bart1981: En ik maar soms denken dat ik al teveel heb :sweat_smile: Voor mij knallen de Piaget en de Autavia eruit.

2 likes