Hele mooie collectie👍🏻
Moet je inderdaad eens in het echt zien. Kleur genoeg als je het mij vraagt. Op veel foto’s lijkt het bruin. Maar er zit een gouden ondertoon in.
De cover girl zag ik nog niet in het echt, schijnt van kleur nogal naar het blauw van moderne blauwe navitmers gaan.
De seamaster 600 zou ik strepen… de rest vind ik wel heel nice.
Dus dan maar 10.
Hele mooie collectie, ik zou niets strepen!
Wat een stigmatiserend foto Tom
Too much? Sorry. Ik heb hem weggehaald.
Alles is tegenwoordig too much.
Blijf alert, zo voorkom je dat je stigmatiseert, kwetst of aanstoot geeft.
Thanks!
Je hebt me toch wel aan het denken gezet hoor. Wel echt iets heel anders en eigens en dat bevalt me wel. Zit misschien wel wat in het vaarwater van de Tissot, maar ze zijn ook wel weer heel erg verschillend. Tis misschien vloeken in de kerk, maar die ladder bracelet…ik weet het niet hoor.
Ik denk dat ik tzt maar eens moet gaan kijken en passen ergens. Jij hebt toch zowel deze als de chronomaster el primero original? Hoe liggen die in vergelijking met elkaar op de pols?
Top 3 voor nu, in willekeurige volgorde (e-commerce is wel echt heel mooi, maar de “normale” is ook echt prima; el echt lichte plaat en tricolore voor mij). De Shadow is een mooie honorable mention, maar ik wil eigenlijk wel wat meer kleur.
Toch wel weer leuk om (als ze bevallen) een langere termijn spaarplan te hebben! De 385 is dan inderdaad wel een stukje sneller binnen bereik
Je wil op de DIBS-lijst bedoel je?
Was ook bang voor de ladderbraceler maar valt reuzegoed mee. Je hebt het gevoel dat het zo hoort te zijn, eens je hem om hebt…
De gewone: klassieke schoonheid, weinig mensen die hem niet mooi vinden (beter waardebehoud). Zijkant van de kast is heel elegant gedaan. Hoge lugs waardoor hij geen comfortkoning is, maar ook niet storend voor mij. De stalen band is niet top. Laat hem breder dragen, geen snelverzet, en toch zeer duur. Enkel in volle zomerzon vind ik het een meerwaarde.
De revival (tonneau): speciaal → sommige vinden het mooi, sommigen niet (incl. mijn vrouw)(maar ook soms goeie deals te vinden). De kast is wat aanweziger, maar super comfy. De dial die naar goud neigt is vrij uniek.
Die ladder moest ik op foto ook niet van weten. Ik was van plan om direct op leer te zetten. Zeker ook de sluiting is triestig van bouwconstructie. Maar in de praktijk vind ik het een zalige band, en de lederen band is nog niet eens besteld.
Edit: beiden zijn ook aangenaam dun.
De e-commerce is mijn grail in de verzameling: cassual chique
De revival is mijn karakterstuk (alternatief voor een Parerai).
Beiden doen de Navitimer verbleken.
Eerder deze week:
Na een rolwissel vandaag:
Hele mooi collectie!
Leuke gmt. Heb je daar ook een foto alleen van. Ik vind die lume zo dik op de dial, of lijkt dat maar zo
Fijne set zo zeg!
Nee. Ik heb niets met omega of textured dials.
En @Kad
De cover girl heb ik wel mogen dragen. Heel mooi horloge maar doordat deze van titanium is en de ladder band ook, (en die is al
Flimsy) viel hij mij enorm tegen. Heel erg licht. In mijn ogen dus te licht.
The quirky bunch
Ik ben echt positief verrast door de Frederique Constant.
De afwerking en de techniek zijn bijzonder goed voor deze prijsklasse.
Hij is ook gewoon gaaf met die markers en font. Dat maakt het verschil tussen een gewoon mooi horloge en een fascinerend stuk zoals deze
Nou, de tekst op de wijzerplaat vind ik anders niet heel strak.
En ze zijn vergeten de uurmarkers vast te zetten.
Welke diameter heeft de FC?