42mm
Absoluut.
Allemaal mechanisch, met een voorliefde voor (vintage) Seiko en Citizen. Maar ook een zwak voor Timexjes uit 60s en 70s. Komt denk ik omdat ik die in mijn jeugd ook al had en ermee knutselde… Maar ik vind veel oude Seiko’s en Citizens gewoon prachtig om te zien.
Leuk horloge hoor, past prima bij je👍
Omdat ik altijd even dronken ben als dit horloge?
Lang aan het knippen en plakken geweest, ik krijg er niet meer dan 24 in een collage
en omdat ze van @Fate_Amenable_To_Change allemaal moeten:
dan missen er 2 die toch niet blijven, so this is it.
Heel veel meer dan tevreden!
Als ze te koop staan mogen ze er niet op. Bespaart je veel werk
Ik snap niet dat die broad arrow nog geen nieuw nest vond.
Slechts 36 stuks
Prachtige collectie met veel eigenzinnige en mooie keuzes
Nee, het doet me denken aan John Mayer die ooit over Jay Leno zei dat laatstgenoemde op de set van zijn talkshow kon aankomen in een brandweerwagen en iedereen het normaal achtten omdat hij te boek stond als liefhebber.
En dat is een eer die jou toekomt in dit geval.
Heel mooi. Draagt die niet een beetje te groot?
Die is super, maar helaas geen see through case back … beetje zonde.
De navi mag blijven hoor. Moet gewoon zijn plaats kennen. In zijn nest
Edit: wat specs zitten vergelijken, ik vrees dat zelfs met doorkijkglaasje de 806 zou verbleken.
still counting down
dank je Arjen
Hmmm, is dat niet…
?
Met dat geld kun je ook andere leuke dingen kopen. Horloges die je wel wil dragen bijvoorbeeld.
Ik draag hem hoor, krijgt genoeg polstijd.
Maar naast de 2 zeniths zie je dat die nog een categorie hoger zitten.
Als er volgend jaar plaats moet gemaakt worden, dan zal het normaal de Junghans zijn die gaat sneuvelen.
Geweldige verzameling, de juiste Tudor duikers, wat onverwachte dingen als Tourby, ronde Cartier, vreemde Omega Speedy varianten, vierkante maanfase, en natuurlijk die Longines pilot in pillow-case…
Hulde! Dat is nou nog eens een divers kliekje, wel met een zekere side focus op Omega en Meistersinger… Shit zeg, de P01 en de Railmaster, ook al van die verlichte keuzes.
Chapeau, chapeau, chapeau.
Zo lekkere collectie zeg!
Heerlijk om de variatie en stijlen te zien en een Tudor Royal in het blauw. Ga hier ff lekker voor zitten.