Jouw collectie op één foto deel X

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Draagt inderdaad aan de grote kant, maar ik kan het hebben al zeg ik het zelf :innocent:

2 likes

Die zenith open heart is trouwens best cool :ok_hand:

1 like

Echt een geweldige collectie Jasper :ok_hand:

1 like

Casio?

Prachtig trio Rolex :ok_hand:

2 likes

Prachtige collectie :heart_eyes:die zenith open heart :ok_hand:

1 like

Ik heb die moonphase omgehad, dacht echt dat die helemaal top zou zijn in die kast maar helaas vond ik de caseback daarvan wat te dik. Krijg je van de zwevende lugs. De tricolore is wel prachtig. Net als die mokka :heart_eyes:

25 likes

Gaaf, die sub erbij. :+1:

1 like

Lelker setje Siedo! :slight_smile:

1 like

Ze hebben daar 2,5mm bijgelapt.

Ik heb de SBGA415 gehad en nu de Pelagos 39. Dat titanium draagt echt heerlijk vind ik! Die ladder mist natuurlijk een paar schakels, maar ik vind de GS en de Pelagos ook op leren band heerlijk dragen en dat is natuurlijk nog wat lichter.

1 like

Huidige stand van zaken:

Wat komt er nog bij:

• meraud bonaire mk2 als daily, de groene op tropical! Juni normaalgezien @stijn_b ? Of vroeger?:grimacing:
  • blijde verwachting van een witte speedy doch ik hem eerst IRL zal moeten zien…

Vraag is, wat dan met de zwarte speedy en her en der een zenith manufacture zien staan, of toch een cartier?! Sws een witte plaat!

Twijfels :grimacing:

Lange termijn: snoopy silver voor list!

35 likes

Dank je Chris voor je mooie reactie. Nog niet zo lang geleden zat er een jou bekende roze GS bij dit diverse kliekje. Ik heb veel weggedaan om hier te komen en die roze lente is de enige waar ik me wel eens afvraag of ik dat wel had moeten doen.
Grappig dat je bij de modellen die je aanhaalt, de CK859 niet noemt, dat vind ik nu echt een fate-watch.

Dank :pray:

Jij mag je de gelukkige eigenaar van een zwarte noemen toch? Ontzettend onderschat horloge m.i., begrijp niet dat ik de Royal niet vaker zie

En dat is de foto, die is in het echt nog veel mooier. Zenith weet van wat ik doorgaans een lelijk gat vind bij een deels open dial, een altijd in beweging zijnd kunstwerkje te tonen. Heel leuk om naar te kijken en toch rustig als geheel. De afwerking van dat horloge is echt next level

3 likes

Daar heb je gelijk in ook… Prachtig horloge. Het zijn er nogal wat, ik had hem gemist.

2 likes

Hahaha. Ik voel me een beetje als een bedelend kind : Chris, je vindt die toch ook wel mooi?
Maar ik ben toch blij dat mijn inschatting klopte :grinning:

2 likes

Als je dit doet moet je het wel goed doen

Hoe bevalt Atelier Wen tussen al die grote namen?

2 likes

Die Meraud is leuk. Niet echt mijn type horloge, maar heel mooi uitgevoerd.

Jij mag je de gelukkige eigenaar van een zwarte noemen toch? Ontzettend onderschat horloge m.i., begrijp niet dat ik de Royal niet vaker zie

Ja, mijn eerste kennismaking met het Tudor. Speciaal gekozen voor dit horloge om te kijken of ik kon wennen aan de Romeinse cijfers en de fluted bezel. Toen zag ik hem in het echt en was direct verkocht :+1:

1 like

Het is een leuke toevoeging + een leuk verhaal erachter als mede belg zijnde. Met de tropical strap ook wat toegankelijker alledaags.

1 like

Ik heb op voorhand meer met zoiets dan menig Rolex of Omega, en zoals je zelf al aangeeft, mischien plezieriger te dragen in het alledaagse.