Bedankt. 5 digit liefde.
Er hoort toch een duiker bij, dan kom je al gauw bij het icoon uit. Ik moest er alleen naar toe werken, op verschillende manieren.
Je zou kunnen zeggen dat ik klaar ben.
Bedankt. 5 digit liefde.
Er hoort toch een duiker bij, dan kom je al gauw bij het icoon uit. Ik moest er alleen naar toe werken, op verschillende manieren.
Je zou kunnen zeggen dat ik klaar ben.
Ik ben benieuwd waartoe deze vooringenomenheid heeft geleid bij de keuzes voor jouw horloge(s). Ofwel: kom maar door met die foto’s!
Mooi, die Longines.
Zo zeg. Dat is wel even heel anders. Lekker hoor.
De dial van dat horloge is werkelijk iets bijzonders. Echte guilloche en dat zie je! Ik draag hem in de roulatie misschien ondergemiddeld, maar het is ook een bijzonder horloge. Juist omdat het geen grote naam is en ik het echt een vondst vind, is het plezier misschien nog wel groter als ik het draag.
Het horloge heeft de beste snelverstelling in een clasp die ik ben tegengekomen.
Er staat er overigens één in het blauwe gedeelte. Ook zo’n advertentie waarvan ik denk: Waarom verkoopt die niet?
Dikke like. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg
Die Longines is inderdaad schitterend
Naast the usual suspects… Super toffe Longines. Soms denk ik wel eens dat ze coolere dameshorloges maken dan herenhorloges.
Als je dat afzet tegen 2020, 22 en 23 is dat wel een heel erg grote afslag. Coole set, leuk qua kleuren, materialen en vormen.
Maar ik herinner me een GTG in Twente, als ik me niet vergis, waar me gevraagd werd of ik ook wel eens iets van een groter merk droeg… En nu zit jij in de kleinere hoek met Sinn en Serica. Watsgeburt?
Ook een mooi setje! Is dat ze 36mm cocktail time?
Bedankt mannen in haar naam natuurlijk. Dat is duidelijk de favoriet. Laat dat dan ook de enige zijn waar ze nooit mijn mening over gevraagd heeft.
Erg mooi en elegant om haar pols.
Dat vind ik ook Thijs
34mm als ik me niet vergis.
Terechte vraag zonder dat ik eigenlijk een goed antwoord daarop heb. Enerzijds was ik een soort verzadigd van elke drie weken een andere moderne Rolex en deze merken passen gewoon enorm goed bij mijn behoorlijk actieve levensstijl en ik zie gewoon veel waarde in de prijsklasse. Daarnaast vind ik ze gewoon cool en heb er veel plezier van. Neemt niet weg dat er ook wel weer eens Rolex voorbij komt, hoor.
Zoals ik al vaker heb gezegd: ik doe maar wat.
Lekker trio Rik. Gaat de Breitling nog weg?
Dank je! Alles gaat wel weer weg een keer maar niet vandaag of morgen…
Hee, die Sinn en Doxa zijn heel erg eigenzinnig, en van die Serica hoef je me ook niet te overtuigen, en die Pelagos is lekker praktisch. Eerlijk gezegd vind ik het bij je passen, zo uit de losse pols beschouwd.
Ik geloof trouwens dat de meesten hier maar wat aanmodderen, ik ben daarop geen uitzondering. Niets is zo veranderlijk als de mens.
Lekker trio
motivational speech
Je bent haar Doxa vergeten.