Jouw collectie op één foto deel X

Ik heb hem pas een paar uur. Tot nu toe goed!

3 likes

Waarom eigenlijk?

Beste merk in de historie van merken natuurlijk, platschedel.

:upside_down_face:

Sorry…Channel mn inner RLc :pray:

2 likes

Nah, als je het als brand-ofiel bekijkt kom je hier op uit.

:tired_face:

1 like

:nauseated_face:

1 like

Ah…

Ik reisde van de week met een tussenstop in Dubai terug naar Nederland.

Werd die vlucht vanuit Dubai logischerwijs geconfronteerd met een hoop Nederlanders die hun vakantie in Dubai hadden doorgebracht. Voor mij onbegrijpelijk, maar goed.
Er zat een partij plat volk op die vlucht, ongekend. En ja hoor, niks dan Rolexen (echt en nep). Ik weet dat ik me daar niets van zou moeten aantrekken, maar ik doe het toch.
Ik was spontaan gelukkig dat ik mijn laatste Rolex de deur uit had gedaan.

Neem ook eens zo’n vluchtje. Een vliegtuig vol. VliegTUIG.

14 likes

Dubai is ook wel de minst aantrekkelijke landen.

Woestijn en protserig. Mij spreekt t niet aan.

5 likes

Oh een defy erbij!

Bevalt die? Prachtig horloge, vond alleen de tijd lastig aflezen. Toch een beetje de functie van een horloge :sweat_smile:

1 like

Ik moet het gaan ervaren. Lijkt redelijk te gaan.

1 like

Ik heb in december zijn opvolger eens gepast bij de AD en die vond ik verrassend afleesbaar. Jouw wijzers zijn wel zwart gelumed, dus dat kan schelen natuurlijk… En misschien verveelt het zwart wel op termijn, maar ik was wel onder de indruk ervan. Mooie aanwinst alleszins en terechte wissel, geniet ervan!

Nog een paar shots van toen, omdat het kan :blush:

21 likes

Zoals altijd weer een leuke set Tom!

2 likes

Deze vind ik persoonlijk dan weer niet om aan te zien :no_mouth:

Waar zit het verschil voor jou dan denk je? Ik heb de vorige nooit in het echt gezien, dus ik heb geen vergelijk.

Ik vond de skeleton wel mooi gedaan. Alleen vind ik die skylines te dik en de band voelde nogal scherp aan. Op rubber is ie denk ik fijner om te dragen.

Ik ben ook maar een simpele man, dus de collectie bevat slechts 2 horloges. Dat groene ding was een NA dit jaar en dan kijken we gaandeweg dit jaar welk model het trio compleet gaat maken.

Waarschijnlijk een Black Bay 54, die ik eerder kosten neutraal heb kunnen verkopen. Pikken we over een paar maanden wel tax-free op, wanneer ze weer tussen het brood en de melk liggen. Dan ben ik voor iedere situatie redelijk gecovered.

60 likes

Denk voornamelijk de kast van de Skyline. Beetje te lomp om in zwart te doen oid.

1 like

Precies!

De vorige versie is veel dunner, heeft een heerlijk dragende band. Skeleton is naar mijn mening ook mooier.

2 likes

Dit setje in combinatie met een BB54 is inderdaad wel :ok_hand:

1 like

Denk dat ik mijn collectie compleet heb. Al heb ik nog één leeg plekje in de box. Ooit nog een Moonphase misschien. Voorlopig in ieder geval tevreden.

37 likes

Tip wellicht

3 likes

Plannen voor 2024: keuken erin en deze eruit:

Dan eerst een Porsche en een PP5170G…maar dat zal >2026 zijn ben ik bang…

Oh ja en deze gaan ook weg in 2024:

42 likes