Jouw collectie op één foto deel X

Grote plannen en horloges zijn een alternatief spaarpotje?

Je bent er één vergeten. In het Speedmaster only-topic bood je 3 Speedmasters aan, hier zie ik er maar 2 :wink:

2 likes

Iedereen het blauwe gedeelte in de gaten houden dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Of slim zijn en nu bieden.

2 likes

Bied jij op deze :man_shrugging:t3:

Of ik :thinking:

11 likes

Doe jij maar; ik heb momenteel oprecht geen idee wat ik er nog bij wil. Luxe eigenlijk :smiley:
Maar het houdt me wel bezig.

2 likes

Moet een lekker gevoel zijn. Ben ik ook naar op zoek, rust en tevredenheid :crazy_face: Maar er is zoveel moois

Het is niet echt rust, beetje een gevoel van verzadiging.
Ik kijk wel nog wat uit wat er zou kunnen bijkomen, maar nog niets tegengekomen waar ik echt hebberig van wordt.

1. gekeken voor een JLC Reverso, maar die zat niet zo lekker (en niet voor morgen qua centen)
  2. JLC master overwogen, maar is het echt de meerprijs tov zenith waard? (en niet voor morgen qua centen)
  3. Sinn 903 staat half op de radar, maar ik heb al de Navi, serieuze overlap natuurlijk
  4. Nomos overwogen, maar nog niet die ene gevonden die me 100% ligt => doet me wel vermoeden dat ik best voor een mooi binnenwerk ga bij de volgende
  5. extra Max Bill jeukt, maar weer veel overlap, en de juiste deal nog niet tegengekomen, en geen open caseback
  6. een Zenith El Primero Revival jeukt ook, maar die ziet mijn vrouw niet graag (en niet voor morgen qua centen)

Raar . Echt luxeprobleem.

4 likes

Ik heb uiteraard een ander lijstje maar wel vergelijkbare overpeinzingen en hoofdbrekens :thinking:

2 likes

Like. Serious?
De hele side-collectie in het blauw :crazy_face:

2 likes

Ik snap dit wel met de rest wat je nog hebt. Lekker opruimen en mooie nieuwe bestemmingen voor de centen :slight_smile:

2 likes

Wel allemaal mooie horloges die je opnoemt.

Zoals gebruikelijk kun je bij mij gewoon terecht!

8 likes

Top-service! Maar als ik voor de MB ga, dan wil ik onderstaande gaan (en op een zwarte croco plaatsen)
image

4 likes

Zeker doen. Prachtig model. Maar die croco dan weer niet vind ik. Zo’n Bauhaus design hoort wat mij betreft op een strakke band.

5 likes

47 likes

Dat zie ik wel een beetje zo. Leuker dan digitale centen op een digitale bankrekening…:grin:

Doe een bod en ik ben vlot😉

4 likes

Ah, je zat in de cattle-class van Ordin-Air?

4 likes

:joy:

1 like

2 nieuwe bandjes gestoken, 1 horloge verdwenen. Tijd voor een nieuw familieportret. Wat zouden jullie toevoegen? En waarom?

• Budget <3k (max oprekken naar 5k)
  • Zichtbodem met mooi mechanisch werk
  • 40mm < lug to lug < 49mm
  • Dikte < 14mm
32 likes

Tudor bb58? Leukere duiker dan je nu hebt.

Als je een beetje groter kunt zou ik de normale BB halen met gekleurde bezel (rood, groen of blauw)

Geen zichtbodem though… maar die sucken toch imho.

Anders Tudor BB58 925 :joy:

2 likes