Jouw collectie op één foto deel X

Hee, begrijp me niet verkeerd. Je bent terecht blij, mooi setje.

2 likes

Lekker trio :ok_hand:

1 like

Thanks! Denk dat ik wel even rust heb met deze drie :wink:

1 like

Ik snap je hoor, vind het ook geen probleem om toe te lichten

1 like

Zeg @jurk heb jij altijd maar één horloge tegelijk (zoals de SD en hiervoor de Explorer) of heb je meer in je collectie?

1 like

Er was een tijd dat ik best een collectie had :joy:
En tussendoor ook nog een paar keer

Zoals:

Dit was eigenlijk ook wel een mooi trio:

Maar toen deed ik wat doms door een hobby auto te kopen :face_with_peeking_eye:. Dat zorgde ervoor dat een aantal horloges weg moesten om de hobby pot te vullen. Denk dat ik er geen spijt van heb.

Heb nog wel een Citizen Duiker en een G shock naast de SD, maar voor de rest weinig spannends. Er moest een Rolex in de collectie en de weg naar boven is weer gevonden.

Up
Rolex 16570 > Rolex 16610 > Rolex Sub 114060 > Rolex GMT2 (LN en Batman) > Rolex Pepsi

Down:
Rolex pepsi > Rolex Sub 116610 > Rolex DJ41 > Rolex 14060 > Rolex OP white Grape. End

Up:
Rolex Date > Rolex Explorer > Rolex 16600 nu.

26 likes

Mooi three piece :ok_hand:. Heb je nog iets specifieks op de verlanglijst?

1 like

Nu mis ik een mooie dress watch en chrono.
Dus een Breitling Navitimer (41mm blauwe plaat blauwe band) en een Cartier tank met lederen band. Beide al een keer gehad maar zou ik wel weer willen.

5 likes

Het houdt niet vanzelf op, deze hobby, vrees is :wink:

2 likes

Nee :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Die ouwe mazda er maar uit butsen :speak_no_evil:

3 likes

Holy, had deze modellen nog nooit gezien maar hebben een hoop charme. Hebben een beetje een luxere doxa uitstraling!

1 like

Dat kan niet meer. Veuls te duur geworden denk ik zomaar :crazy_face:

2 likes

haha, klinkt bekend! Dat is een dure hobby! Het geld verdampt waar je bij staat. Bij horloges kun je het er vaak voor een groot deel weer uithalen.

Als ik youtubers zie met een “autocollectie” heb ik altijd een beetje medelijden :joy:. Dan denk ik: wat hebben wij het toch makkelijk met onze horloges!

3 likes
              💙 🤍 🖤

50 likes

Die Omega… mooie dial :clap::ok_hand:

1 like

Hahaha. ik zal dit leuke topic niet vervuilen met mijn auto prietpraat. Maar hij gaat er zeker niet uit. Ervaringen zijn priceless. Kijk toch liever terug op ervaringen met de auto (en vrienden, collega’s en meerdere HF leden die ik inmiddels meegenomen heb op het circuit) dan meer horloges tegelijk. Kan er toch maar een tegelijk dragen.

Als ik hem nu weg zou doen zou ik idd 70% afschrijven.

Op mijn motoren heb ik idd niet veel verlies geleden. Over de jaren. Honderdjes werk.
Maar als je een auto gaat tunen dan ga je wel een rabbit hole in.

1 fotootje dan omdat hij zo cool is:

Zeker waar! De horloge hobby heeft mij in principe niks gekost doordat ik in de tijd zelfs met korting Rolexen kon kopen met korting.

28 likes

Beter dan dit als “one watch collection” wordt het dan niet imho :+1:

Gaaf! :sunglasses:

5 likes

Ben ik helemaal met je eens! Wat een horloge :smiling_face_with_three_hearts:
40mm, echte tool. En draagt zo lekker!! Sinds tijden niet zó blij met een horloge.

4 likes

Ja, erg blij mee! Die omega is een beetje mijn kantoorhorloge. Altijd perfect op tijd en met datum :ok_hand:

Wil er misschien nog een meer een leuk zomerhorloge bij in een wat lagere prijscategorie.

2 likes