Een chrono erbij zou wel gaaf zijn. Staat zo een carrera niet in het blauw?
Verder een top set.
Een chrono erbij zou wel gaaf zijn. Staat zo een carrera niet in het blauw?
Verder een top set.
Mooie chrono!!!
Ik snap dat je het zegt, maar 37 mm is mij te klein voor zo’n horloge. 39 is ook al compact.
Beter zo Janes.
Ik herken waar je staat. Ook ik heb vorig jaar - het was niet bewust - een replica gehad. Mijn advies: hou de ‘echte merken’ en laat je niet verleiden door Chinees spul. Er komt best kwaliteit vandaan maar uiteindelijk blijven ze niet.
Het is niet alleen die diameter. Het totaal plaatje van de 54 is IMhumbleO mooier. Dunner en kleiner en een andere lunette. Old school vibe met een modern tintje.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar 37 mm zou voor mij 95% zeker een dealbreaker zijn, hoe mooi het ding ook is.
Je ziet het zo wel vrij duidelijk hè… Echt tof, die BB54.
Mooie en gevarieerde collectie Toni
Ik vind Zenith, Grand Seiko en Breitling zeer interessante merken, die de laatste jaren goed aan de weg timmeren. Er zijn nog meer interessante merken. Maar ik heb er weloverwogen voor gekozen me op deze te richten.
Zeker wel. En af en toe nog steeds. Maar, al zal menigeen het anders zien: e.e.a. is niet lukraak tot stand gekomen. Ik zeg af en toe tegen mezelf dat er wel “method to my madness” is. En zoals ik schreef, ben ik nog op geen van de horloges uitgekeken.
Thnx!
De 3 Seiko’s krijgen nauwelijks tijd om de pols. Maar het zijn mooie horloges die toch een functie hebben binnen de verzameling. Verder komen de anderen allemaal evenveel aan bod. Voor mij is het heel afwisselend. En ik ben altijd weer blij met de volgende die aan de beurt is.
Thnx!
Zeker! Die zijn sinds 2017 het begin van een meer constante collectie, na 10 jaar met een wat hoger tempo van wisseling.
Ja verdomd mooi hey. Hun chrono heeft ook de perfecte dimensies.
Ja heel goed, enorm comfortabel. Zeer handige micro adjustments ook met een hendeltje en slider. Perfect voor warme vs koude dagen.
Polsmaat 17 / 17.5, hij valt kleiner dan mn GS en Carrera doordat de dial kleiner is. Stalen band geeft m wel weer presence. Is voor mij op t randje maar met liefde omdat ik m met mn vrouw deel.
Blijft een mooie collectie! Je hebt mensen die 3paar zelfde schoenen kopen in andere kleuren, als ze goed zitten waarom niet
Dat is een mooie collectie zeg!!
Zo, lekkere set!
Aardige focus.
Die vier Zeniths ….
Jeetje, wat een mooie set zeg! Echt een verzameling met thema’s.
Is de GS uiterst links twotone, of lijkt dat zo?
Twotone. SBGV238.
Dan zou ik er toch 2 durven “vrijlaten”
Zo, gaaf hoor.
Het potje is leeg jammer genoeg. Twee maanden terug de 16570 gekocht dus we beginnen opnieuw
Maar die 2 zijn net mijn duikhorloge en mijn field watch.