Jouw collectie op één foto deel X

Een duiker kan ook als fieldwatch dienen. Ik zou 1 houden als beater.

2 likes

Wat een heerlijke collecties komen hier altijd voorbij👍🏻

Omdat ik het een fijne set vindt nog maar een keer die van mij.
Heb altijd wel zin verandering maar zou het nu niet zo snel weten. Dus lekker genieten.

Ohja en nog de mercury moonswatch maar dat krijg ik niet mooi in de collage 5 stuks :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoog op het lijstje staat nu een Ming

54 likes

Duidelijke verdeling tussen kantoor en vrije tijd :rofl: Leuke set zo. En een Ming… Ik zeg doen!

1 like

Die Tudor Black Bay met rode bezel op rubber vind ik echt gaaf! :+1:

1 like

De huidige stand van zaken. Binnenkort zal er wel weer het een en ander gaan verschuiven denk ik.

60 likes

Beetje Rolex heavy, maar heel leuke mix!

1 like

Ik zie dat de twee die ik thuis heb ook in jouw collectie zitten, dat is wel ook direct de enige echte overlap maar ik zie wel veel gelijkenissen :slight_smile:

1 like

Jij hebt mijn favorieten in huis. Heb net de 116600 in het blauw gezet, dan komt er weer een 16600 voor terug.

2 likes

Ah niet goed gekeken dacht dat het een 16600 was. Die 116600 is ook top, ben je niet bang dat je die gaat missen? Ik wissel de 16600 af met een 116610 dus een 5 en een 6 digit duiker maar toch heel anders…

3 likes

Op dit moment niet. Ik vind de 116600 echt mooier dan een 16600. Tot ik um op de pols heb, dan rock ik liever een oudje :grin:

2 likes

Die Zenith vind ik erg mooi :slight_smile:

2 likes

Eens! :100:

Word je vast helemaal @Zen van :sunglasses:

4 likes

Mooie collectie! Voor elk moment een horloge :ok_hand:

1 like

Nog een kleine update met de toevoeging van de gouden prx! Erg leuk dit, ik ben aangenaam verrast. Ik heb deze direct op een groene delugs rubber strap gezet, maar de bracelet is eigenlijk ook wel leuk. Wat denken jullie?

60 likes

Cool die PRX op dat groene rubber

En lekker dat je kan genieten van alle soorten prijsklasses, hou ik van :slight_smile: Mooie collectie

2 likes

:star_struck:

1 like

:star_struck:

1 like

Leuke set!

1 like

Zalig ensemble blijft dit.

Exact wat je zegt. Ik heb een voorkeur voor staal, maar rubber is leuk voor de afwisseling. Combi groen en GG is tof.

1 like