Thanks! Klopt wel, oprecht genieten van een Quartz prx en de zwaargewichten blijven dan maar even liggen Gaat ook nooit over geld, ik draag wat ik leuk vind!
Dankje Als ik deze foto zie denk ik vaak, is het teveel goud(kleurig)? Misschien binnenkort kijken om de OP te vervangen door een Datejust, ik mis de jubilee eigenlijk wel.
Toffe collectie meneer
Grappig genoeg was dit mijn eerste gedachte ook, maar dan zonder ‘te’. Het is gewoon je smaak, dus altijd goed.
Als nieuweling hier op HF kon ik geen topic vinden om jezelf voor te stellen, dus reageer ik maar vast in dit topic als eerste post!
Ondertussen heb ik een aantal horloges waarvan de MeisterSinger mijn eerste ‘echte’ horloge is. Wat ben ik daar blij mee. Deze week ga ik dan ook een 2e MeisterSinger (NL Edition) ophalen om toe te voegen aan de collectie.
Ook heb ik een Record Datofix vintage horloge in 33mm. Deze heb ik in November '23 aangeschaft, maar past toch niet bij mij. Deze wil ik dan ook graag verkopen/(in)ruilen.
Eigenlijk had ik altijd meer de voorkeur voor klassieke horloges als ik in een etalage keek bij de juwelier, tot ik de MeisterSinger kon ophalen en ik even een Omega Seamaster 300M uit 2002 om mijn pols had. Wat is het toch eigenlijk wel gaaf zo een duikhorloge! Niet gedacht dat ik het toch wel iets zou vinden. Daarom wil ik kijken naar een wat goedkoper duikhorloge om te kijken of ik het ook vaak ga dragen. Als ik de Record heb verkocht wil ik dan gaan kijken naar bijvoorbeeld een Seiko SKX007.
Maar wie weet krijg ik in de tussentijd weer nieuwe inspiratie uit het ‘Wat dragen wij vandaag’ topic. Wat zijn er ontzettend mooie exemplaren die ik ondertussen heb gezien . Echt leuk om door het topic te (blijven) scrollen.
Voor nu even een foto van de horloges die ik tot nu heb verzameld. Waar (nog) niet echt een lijn in zit…
Mooie collectie.
Had zo maar mijn collectie kunnen zijn een aantal jaar terug
Welkom! Als je een Meistersinger bezit dan zit het wel snor succes met het uitbreiden van de collectie en veel plezier hier op het forum!
De Junghans is nog steeds de mooiste
Klopt. Je kunt hiervoor een eigen topic starten. Kun je alsnog doen. Gewoon even je tekstje kopiëren en plakken in een nieuw te starten topic en klaar! Nou ja, kijk maar! Welkom op HF, in ieder geval!
Nog plannen in het verschiet? Speelt die Meister Driver nog in de gedachten?
Welkom! Veel lees plezier. Ben benieuwd hoe het er over een paar maanden uitziet
Absoluut, de handaufzug ook.
Welkom bij de Club van horloge gekkies
Welkom op HF Michel. Geniet van je persoonlijke horloge reis
Applaus Mooie collectie
Al lang geïnteresseerd, maar pas recent gestart met deze hobby, en nu een van de eerste berichten hier.
Collectie begon met een Heuer Executive Automatic Professional, die er (helaas) niet meer bij is.
De Carrera, Catena en Citizen impliceren een voorliefde voor C’s maar dat is toeval
De (kapotte) Japanse Seiko is geslachtofferd om (schoonmaak)gereedschap op uit te proberen…