Jouw collectie op één foto deel X

Goed om te horen! Foto’s voldoende op het web, maar thanks voor het aanbod :hugs:

1 like

Ik zat zelf inderdaad ook aan rubber te denken! Haha, gehad zeg je, dus ondertussen niet meer in je bezit dan als ik het goed begrijp?

Goed om te horen! Horloge is inderdaad voldoende aan te komen op Chrono24, en ook voor goede deals zoals je zegt. Ga toch eerst kijken of ik real-life ergens kan passen en wellicht daar ook een goeie deal kan krijgen. :innocent: Wordt vervolgd

Dat ben ik inderdaad wel met je eens, heb zelf nog nooit een Seiko gehad dus wellicht een goed moment om dat eens te proberen.

Nee dat hoeft zeker niet, zijn meer dan voldoende andere merken die mooie horloges maken. Zolang je het horloge zelf mooi vindt en ervan geniet maakt de prijs/het merk natuurlijk niet uit.

Seiko is geen plakzooi. Alles wordt inhouse gemaakt en het heeft een rijke historie. Dus gewoon voor gaan :+1::+1:

2 likes

Stand van vandaag:

Zeker.

60 likes

Mooie gevarieerde verzameling!

1 like

Eens hoor. Na een SKX en Turtle had ik het Seiko-hoofdstuk jaren geleden ook afgesloten. Maar pas weer herontdekt met de Slim Turtle, Tuna, Capt Willard en Baby Tuna.
Seiko heeft de afgelopen jaren echt wel enorme stappen gemaakt in afwerking. :ok_hand: Ik ben fan. Alleen qua uurwerken lopen ze ver achter (of voor). :upside_down_face: :v:

17 likes

Nee eigenlijk heb ik die niet. Eerder dacht ik altijd dat dat de Explorer was maar ik draag net zo lief de Santos, de Seamaster de Ahoi of de DS30.

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik het met 1 horloge vol zou houden. Dat is misschien wel erg rigoureus maar terug naar 3 is wel een serieuze optie. Dan:

Even uit mijn hoofd: de Damasko is een fractie platter, de diameter is gelijk maar de Damasko heeft een iets kortere L2L. Al met al merk je geen verschil om de pols.

1 like

Hallo allemaal
Een update van mij collectie :low_brightness:.
:pray:

38 likes

Ik koop vooral weer Seiko zodat ik hem aan mijn zoontje kan geven om lekker mee te kloten als ie weer eens vervelend is in de auto :rofl::rofl::rofl:

Niets mooier dan een bezel draaien :+1:

3 likes

Omega P.O?:thinking: Bedoel je de Bulova?.. verkocht.:grin:

Het meerendeel van de collectie.

47 likes

Hier ook nog eens een update! De GS GMT en de Seiko slim turtle eruit, Seiko SJE093 erin.

De Reiwa is nog incoming dus.

Heel tevreden met de wissel! De SJE is echt een parel, ongezien mooi voor een Seiko duiker. Ik ben even weer klaar denk ik :smile:

IMG_7680

Op de wishlist staat nog een Skyflake, maar eerst en vooral ga ik genieten van wat ik heb :blush:

61 likes

FTFY. Die skyflake brengt eigenlijk niets bij in je verzameling.

1 like

Een beetje kleur! En een mens kan nooit genoeg interessante dresswatches hebben :blush:

Maar dat klopt eigenlijk wel :smile:

2 likes

Perfecte collectie :star_struck:

1 like

Waarom is die eigenlijk zo kort gebleven? Mooi zorgeloos horloge nochthans.

1 like

Klopt wel. Eigenlijk wou ik altijd al de SJE, maar ik dacht dat de slim turtle de jeuk wel weg ging krijgen. Helaas werd het erger dus :face_with_peeking_eye: .

Maar de turtle is echt heel veel horloge voor het geld, als je die tweedehands voor een mooie prijs kunt kopen :ok_hand:

2 likes

Geweldige collectie!

1 like

:necktie::sailboat:

23 likes