Jups. Kan niet missen
Ik heb al een Polarwit vermoeden….
Mooi Prismatisch collectie
Een witte Rolex explorer past logischerwijs niet in de rij van zwarte duikers.
Dankjewel
Graag gedaan! Ik ben aan het opruimen, als je nog wat zoekt heb ik denk ik ook nog wel het één en ander aan Prisma liggen @domega
Ik verkies de BB PRO 100% boven de Explorer, dus… Ik weet het antwoord al.
Top collectie! Wat is er nou vertrokken?
Leuk dat ik deze even kon passen.
On topic:
Ik heb een leuk koffertje gekregen. Perfect om deze horloges in te stallen.
Dat is het punt waar het regelmatig mis gaat. Wel uit de collage maar nog steeds in de kluis bij DNK…
Leuke side collection in de gele doos trouwens!
Jammer want die heeft een knappe dial
Ik weet het, maar ik stel vast dat ik alsmaar minder aangetrokken ben tot de ‘dress’ horloges.
Om eerlijk te zijn, ik voel ze niet (meer) bij mij passen. Die Intramatic en DS Chronograph waren eigenlijk impulsaankopen. Heel mooie horloges, maar niet meer mijn stijl of ‘goesting’.
Mijn Oris Propilot X is wat ik als mijn dress watch beschouw, mede dankzij de gekartelde lunette ; neem die weg en ik hoef het niet meer. Hoewel ik het hele ‘monochrome’ horloge nu ook een beetje als ‘saai’ begin te ervaren…
Proficiat met de NA!
Update:
Beide San Martins in het blauw en wie weet wat er nog vertrekken mag, zin in iets anders…
De Citizen en de GW5000 blijven sowieso.
Dat is veel “hommage” bij elkaar.
Kijkend naar wat je hebt, wil je dus eigenlijk een Ulysse Nardin Freak X, Glashutte SeaQ, Tudor BB GMT, Omega Seamaster 300 en Rolex Submariner?
Als je wat verkoopt kun je voor ± €700 een mooie Seiko SPB143 kopen hier op het forum, daarmee zou je al een goede stap in de juiste richting zetten denk ik!
Er zit zeker homage bij.
Met de freak doel je op de Citizen? Dat lijkt mij zeer zeker geen homage. De HGP is een re-issue met een door Monnin gemaakte case en de Skindiver is wellicht wel een beetje homage, maar welke Skindiver ziet/zag er niet zo uit?
San Martin valt niet over te twisten, dat is regelrecht homage.
Mooie toevoeging Erik, gefeliciteerd. De Pro lijkt me een blijver
Je hebt gelijk, die Citizen lijkt bij nader inzien toch niet zo op de UN. De Wolbrook vind ik oprecht een prima horloge qua prijs / kwaliteit en wat je zegt idd, die skin divers lijken allemaal een beetje op elkaar, maar bijvoorbeeld de Longines skin diver heeft een iets meer eigen smoel, de Wolbrook lijkt wel echt heel heeeel veel op de Glashutte:
Heb je zelf al iets op het oog met het geld dat vrij komt?