Een chrono?
Ik zou denken dat een Hanhart er mooi tussen zou passen.
Na behoorlijk wat onrust, verkoop, twijfels over kopen / verkoop van, … heb ik besloten dat de collectie mooi is zoals die is!
Ik heb “alleen” een nylon band besteld voor de speedmaster. Ik was nog voornemens om dit horloge van de hand te doen, maar heb besloten deze te houden.
Dit is de collectie van vrouwlief inclusief de PRX die ik haar vandaag cadeau heb gedaan. Inmiddels geen bescheiden setje meer.
Voor het complete verhaal alles nog even bij mekaar op de plaat.
Mooi en helemaal af.
Toch zou een Skydweller niet misstaan.
Hahahaha maak me niet gek! Ik heb gelukkig geen plek meer in de horlogedoosjes en voor dat geld kunnen we ook een hoop andere leuke dingen doen.
Ik merk oprecht dat ik het meest geneigd ben de Air-King te dragen. Vooral omdat deze geen crowngaurds heeft
Auw! Dat was onder de gordel
Jij houdt niet van duikers volgens mij
Mooie set zo bij elkaar!
Je zou verwachten dat je mét Crowngaurds wel tegen een stootje zou kunnen . Ik zal ophouden.
Dat is flink inkrimpen. Die Tudor duikers zijn toch leuker dan een ranger i.m.o.
Wij spreken elkaar nog wel
Hele gave collectie dit!
Het valt me wel op dat best veel mensen hier:
Wat die laatste drie fenomenen betreft: Wat is dat toch? Schaamt men zich, of is het een soort Insta-achtige reflex om alleen een zwaar gefliterd beeld van de werkelijkheid te tonen?
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
Ranger is gekomen omdat ik alleen maar duikers had, plan is om een BB41 op jubilee erbij te kopen. Daar is dus dat budget voor nodig
Maar het kan ook zomaar gebeuren dat ik de ekkies ergens anders voor ga gebruiken en het lekker zo ga houden.
Er komt nog een omega zoemer aan, wel in slechte staat & nog een leuke Bulova!
Ik merk dat zoemers erg leuk zijn, nog ideeën? (Wel met budget )
Misschien zoiets als iemand die een mooie verzameling auto’s heeft en de Volkswagen Passat waar hij mee naar kantoor rijdt niet meetelt. Of een postzegelverzamelaar die een oud setje decemberzegels wat nog in de kast ligt niet tot de verzameling rekent.
Wat een toffe ProPilot X, hoe bevalt die?!
Dat is wel een goeie vergelijking ja. Ik heb een zooitje oude horloges die ik echt niet tot de collectie tel. Maar technisch gezien wel horloges zijn natuurlijk hahah
In mijn geval (nieuwkomer) dacht ik oprecht dat hommages /NH35 kloontjes/ Ali watches hier niet toegelaten waren.
Maar ik heb er al zoveel voorbij zien komen dat dit in bepaalde topics toch gedoogd wordt?
Ik heb ook ergens nog wat oude Fossils liggen maar die zie ik niet als horloge collectie. Ik draag ze ook niet meer.
Beetje als een collectie Bullion goud of zilver munten en daar dan euro uit de portemonnee bijvoegen want dat is toch ook geld?
Just my 2 cents
nee lelijke dingen
Zolang het geen fakes zijn mag het. Hommages in de slechte zin van het woord worden gewoon algemeen iets minder gesmaakt.
Toffe collectie hoor. Meer heb je eigenlijk niet nodig. Hiermee kan je jezelf prima vermaken.
Nylon band voor de Speedmaster is een goed idee. Ik heb er sinds kort ook één van Hirsch op mijn Speedmaster gezet. Draagt erg comfortabel en ziet er ook nog eens goed uit.