Jouw collectie op één foto deel X

Net of je zegt dat je 2 kinderen hebt, maar in werkelijkheid die andere drie kinderen met gekke kapsel en waterhoofd niet meerekent. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ik ga voor de originele band via @horloge24 #marketing.

Ik moet ook een extra schakel laten zetten op de stalen band. Draagt te strak waardoor die vaak niet om de pols gaat. Is zonde.

2 likes

Ik snap m. Mooie keuze de bb41

Heb m zelf op rubber

13 likes

Het is zwaar waardeloos, onbegrijpelijk!

Ik ben al enthousiast om volgende week mijn subcollectie ic(hr)onen te posten. :innocent:
Ben zeker al een week aan het nadenken over de compositie. En die zal in het niets vallen tegenover een foto van JuKo.

Maar ik beloof plechtig om de ganse bende ook te posten.

5 likes

'n collectie is een collectie - niets meer, niets minder :shushing_face:

38 likes

Je vergeet nog

• de collage, die ook duidelijk uit meerdere foto’s bestaat.
1 like

Mogelijk de oris nog vervangen door een modernere datejust of iets met wat complicaties en dan ben ik voorlopig even tevreden :sweat_smile:

48 likes

Oei, die Oris is wel echt een toevoeging aan je collectie, maar snap het wel omdat je nu drie duikers hebt :thinking:

2 likes

Ik zou eerder de Oris houden dan de Tudor. Die kan dienen als beater. Maar met beiden te verkopen kun je wel veel leuks doen.

Je hebt een top duiker
Je hebt een top chrono
Je hebt een top dresser
Nog iets top sportief of iets met veel karakter

2 likes

Goh, ik wou de tudor als ‘daily’ houden; en dan de oris wegdoen.

Als echte beater heb ik nog een Maurice Lacroix pontos thuis :sweat_smile:.

2 likes

Overweeg toch eens de ‘karakter-piste’.

Ik heb ook een eerder brave collectie, maar ik merk dat ik eigenlijk de ZEP revival de leukste vind. (Niet de mooiste)

1 like

In plaats van de Oris deze

Een chronograaf als toevoeging en met een compleet andere uitstraling dan de Speedy

17 likes

Een collage is één digtale asset. Dat het een samengesteld beeld is, soit, maar het is één foto die je aan het posten bent. Ik heb liever collages, omdat de meeste foto’s van “een zutje horloges” zo slecht worden dat je amper ziet wat wat is, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

De puristen onder ons die met een wide angle lens en de scherptediepte op F22 zetten om één goed belichte en scherpe foto van 20 horloges te trekken weet ik zeker te waarderen, maar ik heb die lens niet. :slight_smile:

Die is idd ook leuk.

Zelf dacht ik momenteel aan mogelijks een groene datejust 36.

Oftewel een van deze 2:
IMG_9587

8 likes

Een digitale Casio maar ik denk dat het je smaak niet is, ha ha.

Wat is trouwens het exemplaar aan de linkerkant met de gouden letters en stalen kast? De wijzerplaat en cijfers erop lijken op een Timex Marlin. Er staat “Neptunus” op de wijzerplaat maar ik kom nergens met googelen op “Neptunus wrist watch” of “Timex Neptunus”. Ik vind 'm erg mooi. Is het een 36 mm klassieker die geschikt is voor de smalle pols?

1 like

Deze is ook tof :ok_hand:

14 likes

Nu hebben we wat ontdekt waar je geen verstand van hebt Fate. Dat zou een purist toch minstens met een portretlens doen. Zeker geen wide angle😅.

1 like

Mooi! Vind bepaalde Oris Artelier ook wel smaakvol.

1 like

Mag ik vragen wat voor band je op de Wolbrook hebt zitten? Ziet er goed uit!!