Dat klinkt als een goed plan!
Mooi doel. Je hebt ook zoveel moois
De voorlopige tussenstand:
Twee microbrands, waaronder de laatste NA van Paulin Watch. Alleen is die met 35mm uiteindelijk te klein voor mij, dus die gaat weer retour. Al staat het wel tof zo zo’n funky horloge tussen die serieuze jongens.
De Doxa Army staat ook op punt van vertrekken, al heeft dat allemaal geen haast. Eind dit jaar wil ik toch wel heel graag een Chopard toevoegen. Die blijft maar trekken.
Dankjewel. Ik ben er ook blij mee🙏
Een L.U.C. ?
Heel mooie verzameling trouwens met veel variatie.
Ik zou er geen nee tegen zeggen, al draag ik nooit dressers. Maar ik zou de Alpine Eagle willen toevoegen.
Heel tof en gevarieerd Wouter en zeker geen doorsnee keuzes. Vind de Paulin er overigens wel tof tussen staan. Die Chopard gaat er in 2024 vast komen
Gaaf sportief setje met wat leuke eigenzinnigheden. Die Paulin doet het wel leuk in de collectie, maar ik begrijp dat je ‘m niet draagt.
Dat de Doxa Army vertrekt snap ik wel.
Huidige status. Binnenkort zorg ik wel nog eens voor een echte groepsfoto.
Ik was eigenlijk op zoek naar een witte dress watch om te minderen qua chrono’s … maar na veel zoeken kwam ik tot de conclussie dat dat aardig wat zou kosten. En tot overmaat van ramp begon ik alweer te gluren naar een andere chrono.
Intussen had ik de Junghans Max Bill Chrono te koop gezet om wat fondsen vrij te maken, en net toen ik begon te twijfelen om deze uit de verkoop te halen en te gaan doorsparen voor een echte dresser, toonde iemand serieuze interesse… Twijfel alom…
Lang verhaal kort:
Best wel in mijn nopjes over het kleurenpallet van de bovenste 4. Nog een raampje op de achterkant van de speedy, en een suede donkergrijze band, en dan mag het gedaan zijn tot mijn 45ste.
De opdracht is nu te gaan sparen voor een witgouden dresser met small second zoals de VC 82172. Binnenkort eentje afprinten om het doel te visualiseren. En als het teveel begint te jeuken, hier af en toe eens uitloggen.
Sjonge, wat een reis de afgelopen 2.5j sinds ik hier aankwam . Ik ging één grail kopen voor mijn 40ste. Het werd één grail en drie side-grails.
Voor ik hier aankwam had ik de Longines, een SKX en een Garmin. Google stelde me uit het niets een advertentie voor van de Max Bill die hier aangeboden werd. En toen was het hek van de dam.
Geweldige horloges!
Mooie eigenzinnige collectie! Heel gaaf
Mooie partij chrono’s! Beetje chrono heavy en toch weer allemaal anders.
Wat een prachtige collectie!
En helemaal met je eens dat de Chopard Alpine Eagle een geweldige aanwinst zou kunnen zijn
Heerlijke collectie
Ziet eruit als een fantastische horloge reis. De huidige stand van zaken is Kristof
Wat een schitterend setje chrono’s. Toch wel ultiem hoor. En van verschillende merken… Zenith, Breitling, Omega, Longines.
Mooie verzameling, de Ebel en IWC voegen voor mij niet veel toe naast het geweld van de Zenith en de Omega…
Zelf zou ik nog een 5 digit Sub, GMT, SD of een Polar aan de set toevoegen!
Dat snap ik wel. Mooie collectie zo