Dank je!
Spaceview TV case. Ref. 7396
Dank je!
Spaceview TV case. Ref. 7396
Leuke set, mooie focus op zwart wit. Die GS is natuurlijk een geweldige heruitgave van de 1964 self dater 430.
Vette Zeniths!
Dankjewel! Het is een beetje onbewust gegroeid naar een collectie met (te) weinig kleur. Bandjes wisselen helpt, maar misschien wil ik er toch een beetje variatie in krijgen
Van de heruitgave van de 57GS bestond ook een versie met grijze wijzerplaat (SBGV009), ook een toppertje
Kicke zeg!
De laatste stand van zaken:
Ik bemerk een neiging naar sportiever (minder formeel gekleed de laatste tijd) en stalen banden. Dat laatste vind ik het meest comfortabel dragen.
Uitzonderingen zijn de dressier horloges (JLC, Nomos, Junghans), die horen gewoon op leer en zijn niet zwaar.
De Zenith is ook op leer met mooist en is gewoon zo lekker dat ik het best vind.
De IWC is wel op leer en wat zwaarder. Daar twijfel ik dus over.
Speedmaster wordt het meest gedragen.
Ebel is de laatste aanwinst. Relatief dun en comfortabel.
Een prachtige stand van zaken!
Benieuwd wat de volgende zet wordt. Waarschijnlijk het linker boven vak veranderen dus. Maar naar wat.
De Ebel is op een vreemde manier heel erg tof.
Waarom heb je toen die Jaeger met maanstand weggedaan?
Prachtige uitgebalanceerde collectie
De IWC houden, deze is een erg mooie toevoeging
Om nu de blauwe te kunnen kopen natuurlijk
Wellicht. Maar: erg groot (dacht ik) en die kroon is niet comfortabel.
Tom weet wel wat hij wil.
eerst nog wat naar de gym gaan om er geen tennis-elleboog van op te lopen.
Ah, zou dat zijn waarom ik 'n schouder blessure heb.
Mooie collectie die Ebel is heerlijk eigenzinnig. Ik aas ook al een tijdje op een Ebel. Liefst een 1911 in twotone met wave armband. Maar er is veel kaf tussen het koren. Ik heb geduld. Net als bij zeilen is dat soms nodig. (Zag in het Ebel topic dat je ook op t water zit ;-))
De constellation pie pan, IWC pellaton en een longines sei tacche hebben het veld moeten ruimen voor mijn bijzondere longines tre tacche. Dit is de huidige stand van zaken:
De core van de collectie:
De horloges die geen blijvertjes zijn:
Ik zit eraan te denken een deel in te krimpen en dan wellicht een UG Compur chronograaf of nog een polerouter aan te schaffen. Of wellicht eens bij een piaget dresser uit de jaren 70-80 kijken.