Weer eens alles op orginele banden gezet.
Rubber, staal en velcro

Serieus, hoe lang uitgesteld? Ben erg benieuwd naar de groene kleurstelling! Had van mij juist sunburst groen mogen zijn. Dan had ik hem zeker besteld!
Normaal was voorzien juni, nu zeggen ze augustus- september. Oorzaak zijn de problemen bij la joux perret qua leveringstermijnen en met de vakantieperioden in het vooruitzicht…
Ik volg je wel, nu denk ik dat de groene wel een van vele gezichten is, de filmpjes van sommige reviewers gaven soms hele mooie beelden hoe het groen kan verschillen in andere lichtomstandigheden. Ik kijk er alvast naar uit, voor mij mocht het wel wat discreter (een sunburst kan soms te zijn, zeker met zo een a la bakeliet bezel), vandaar de groene, maar dat is persoonlijk!
Plaatje voor de sfeer (credits fratello)
Mooi setje! Zou zo in mijn kast mogen!
Dan hoef je alleen maar wat geduld te betrachten en goed op te letten.
Die collectie is volgens mij behoorlijk fluïde.
Zo staat díe The Citizen inmiddels in het blauwe deel.
Dus na verloop van tijd kan dat setje de jouwe zijn
Herstel: die The Citizen stond in het blauwe deel…
Zoals ik al zei, goed opletten
Voorlopig zit ik nog in level 1, dus zit kopen/verkopen er niet in.
Maar die Grand Seiko hou ik wel even in de gaten ja!
Kopen kan wel, verkopen niet
Een update van de huidige verzameling… De voorkeur voor compact is vrij dominant aanwezig.
In willekeurige volgorde:
Mooie set Hans. Waarom draag je de 5600 niet? En wat is het verschil tussen de twee ronde (6900?) helemaal links? Op het ongetrainde oog vrij vergelijkbaar
Heerlijke verzameling
je kan wel kopen hoor!
Bedankt Thijs ! Toen ik de 5600 kocht zat er een combibracelet op, die had ik niet nodig dus eraf gehaald en er moet ff een nieuwe band op. Kwestie van bestellen en dragen De 2 6900’s zijn praktisch bijna hetzelfde alleen is de meest linker een 6900MS en de 2e een 6900BB. Het verschil is het display, de MS is donkerder en iets anders van kleur dan de BB dus dat. Verder zijn ze hetzelfde. Nog minder verschil zie je tussen mijn 6900U, staat niet op de foto in de doos, en 6900-1. De U is een update van de 1, heeft een ander soort display dan de 1 en heel iets andere letters. Meer niet
Maar hij kwam voorbij hier int blauw, stond op mijn lijstje dus die moest ook in de doos.
Oh, dat wist ik niet. Maar er moet toch wel eerst iets weg dan hoor ^^
Mooie reis hoor! En wat een eindbestemming
Ik wil wel een keer strepen voor je
een set om trots op te zijn
Dankjewel
Doe eens niet zo lomp.
Bovendien, een Breitling B09 Premier en twee stuks PSR’s weg strepen, man, je bent niet goed bij je hoofd. We zien hier al te veel eenheidsworst, maar als het aan jou lag werd het echt ene grote saaie bende.
@KBKRacing , leuke set. De gouden omega zou ik op een leertje zetten, en het enige horloge wat zeg maar echt mijn smaak niet is is die hele grote lompe shiny Breitling op rechts, maar dat is misschien juist wel een goede reden om 'm te houden.