Jouw collectie op één foto deel X

Niet zo huilen fate.

2 likes

“Inkrimpen” betekent dat er eens twee weg zouden mogen. :slight_smile: Wat jij doet is een slachtveld.

Grappig genoeg zouden de Omega’s het beide niet overleven bij mij, en zou één van de twee PSR’s weg gaan. Misschien wel de stalen versie. Die andere is heerlijk fout.

Inkrimpen staat nergens benoemd als 2 eruit. Het kan er ook 5 uit zijn, of 10 uit. Dat jij een arbitrair getal verzint als acceptabel kan ik ook niet helpen.

Klopt. Mijn collectie is alleen zwarte platen zo ongeveer.

De stalen PSR is hier net verkocht op het forum.
De chronomat ben ik aant twijfelen om in de verkoop te droppen :slight_smile:

De gouden omega is een soort genta design en ik vrees dat het enkel dit gaat worden. Waar ik al lang naar zit te kijken is een zenith revival cappuccino of een cartier santos met witte of bruine plaat. Mijn navitimer heeft ook een bruine/bronzen plaat en het is geweldig hoe gemakkelijk deze kleur is om te combineren met kleding.

2 likes

Update. De kern:

En onderstaande erbij zou ik wel heel fijn vinden.

60 likes

Hele mooie set weer, alleen de Ebel snap ik niet. Zit daar een verhaal aan vast?

2 likes

Beetje een stiekeme liefde, Ebel. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel twijfel.

1 like

Die vroege Ebel chrono’s met een Zenith EP vind ik dan wel weer leuk, modern minder.

1 like

M’n Seiko duikers en G-Shock. Er ligt nog een 7002-7001 apart die een nieuwe band en nodig heeft

31 likes

Bont Seiko genootschap. Welke is de favoriet?

1 like

De skx werd het meeste gedragen maar gaat nog zelden om. De sumo en mm200 gen 1 worden momenteel vaak gedragen.
Recent is de sbbn007 tuna erbij gekomen en die gaat nu ook veel om de pols.
Zou er graag nog een recente sbbn045 bij hebben.

1 like

Zijn ze gesorteerd op kroon positie?

1 like

:sweat_smile: heb net een nieuwe doos, m’n dochter wilde meehelpen met het overzetten :heart:
Geen idee of ze er een logica heeft in gestopt. Volgende week liggen ze wellicht helemaal anders

2 likes

Zenith en zo in alle ere, maar godnondeju, die Ebels zijn om van te smull0n.

Misschien dat ik het blauw eens in de gaten ga houden. :slight_smile: Even serieus, ik vind 'm super cool. Mooie throwback.

2 likes

Kom maar door hoor…:grimacing: ik heb echt teveel zwarte chronografen.

Dank je, ik vind de doos ook geslaagd.
Het is een doos van Tawbury, gekocht via amazon.de omdat ze daar in promotie stond

Ik heb er een NA over geschreven
https://www.horlogeforum.nl/t/na-tawbury-bayswater-horlogedoos/516993

3 likes

:face_with_monocle: mooie collectie :ok_hand:

1 like

Na jarenlang staal als voorkeur te hebben gehad zit ik nu duidelijk in een andere fase :slightly_smiling_face:

37 likes

Voor de afwisseling misschien een Rolex? :grin:

3 likes

Ja das een goeie inderdaad :upside_down_face:

1 like