Had je niet beter een zwart duikertje erbij kunnen kopen? Dat mist nog een beetje in jouw collectie.
Zonder grappen, tof horloge die Tudor GMT!
Had je niet beter een zwart duikertje erbij kunnen kopen? Dat mist nog een beetje in jouw collectie.
Zonder grappen, tof horloge die Tudor GMT!
Valt wel lekker op tussen de rest
Erg mooie collectie! Welke Seiko is het derde horloge van links? Lijkt zo’n GMT duiker maar zie geen GMT wijzer.
Dat is een SLA057. Hier zijn er destijds 600 van gemaakt (057 - 600)
Heerlijke collectie
Dankjewel
Ppfff wat is het hard gegaan met de collectie de afgelopen jaren. Heel veel moois al ervaren en er is nog zoveel te ontdekken. Op dit moment ben ik echter heel blij met alle horloges. Toch gaan er nu echt wat horloges uit zoals sommigen van jullie wellicht al in het blauw hebben gezien.
Mooi allegaartje! Die Seiko rechtsonder is tof met die kleurtjes en de Rolex GMT springt er ook mooi tussenuit. De gouden IWC is ook echt heel klassevol
Ik zou dezelfde stukken verkopen denk ik, veel succes alleszins met de verkoop!
Mooie veelzijdige collectie!
Komt er ook nog wat voor terug? En zo ja: wat?
Coole Seiko en band trouwens daar rechtsonderin. Is dat een mod?
Die ligt al te wachten op een plaatsje (zie roze)
Van niets naar toch weer iets.
De band is van HDstraps en horloge is niet echt gemod maar wel geschilderd door the dial artist.
Je bedoelt de keuze tussen 14060 en 16610, neem ik aan. Want eigenlijk weet je wel wat je wilt.
Een boel mooie Seiko’s, James!
Hahaha tja denk het wel
Je was toen helemaal weg van de R.Exploxer die heeft het nog geen week uitgehouden bij jou meende omdat het zo glimde? Stond je zo goed…je had ook een prachtige Omega Seamaster heeft het ook niet lang uithouden bij jou…ben heel benieuwd of de 14060 wel een blijver is . Hou je hoofd koel en koop met je hart dat heb ik ook gedaan aangezien het grote uitgaves waren maar nog geen seconde spijt. Rolex JC alweer bijna een maand in bezit wat gaat die tijd snel. Succes topper!