Hahaha, ja ik weet het. Die Explorer was echt heel tof maar nog zo netjes dat ik weer bang ben voor krasjes. Deze week nog de nieuwe Airking gepast, ook echt heel tof .
Blijft ook een gaaf horloge en staat je ook goed🤪
Goede maat ook
Hoeveel sinds juli?
We blijven gewoon lekker bezig.
Mooi, divers, smaakvol. Ik zeg houden wat je hebt. En die OP heb je fout. Die moet turquoise of roze zijn, mogelijk donkerblauw, want dat groen van ze is niet verheffend. Dan liever een AnOrdain groen fumé.
Welles, dat is de mooiste kleur. Of de 39mm in wit natuurlijk.
Je bent raar.
Kiek dan. Van dat modderige donkere net-niet-khaki-maar-ook-zeker-niet-fris groen. Brrrr.
Even ter contrast:
Oké, kleine kanttekening. De lichtblauwe is ook leuk, net als de gele en de rode. Maar die zijn allemaal zó goed beschikbaar dat ze vanaf zo’n 14k de jouwe kunnen zijn. En uiteraard denken we allemaal niet zo heel rationeel na over de prijs van horloges, maar bij de OP lukt dat me dan net weer wel: het is de enige echte instapper van Rolex, met maar liefst drie wijzers en zonder enige complicatie. Dan vind ik eerlijk gezegd die list van 6,6k al aan de prijs, maar voor een kek kleurtje ben ik best bereid de portemonnee te trekken en een premiumpje te betalen, met de nadruk op ‘-pje’.
En mijn betere helft kiest haar juwelen liever uit in een winkel van haar eigen keus.
En die AnOrdain is gewoon mijn smaak niet zo, de OP wel.
Maar wel lekker hoor, potver.
Weet je wat je nog mist? Een Reverso! Dat zou echt super bij je collectie passen
Ben je toevallig geïnteresseerd in een vouwwagen als inruil?
Ik heb helaas geen trekhaak
Haha. Maar heb je écht die boot aangeboden gekregen?
Ho ho. List. Want laten we eerlijk zijn, meer dan 6600 is zo’n ding niet waard. Ik zeg 6600, terwijl de OP 36 6300 is, puur omdat Omega tegenwoordig vanaf 6600 begint of zo. Voor een stel drie-handerjes.
Als ik dan de Anordain, de Rijke’s Amalfi, of mijn Shunbun daar naast leg zijn het maar povere bakkies, zowel de AT als OP. De Rijke wegens de coole kastvorm en desgewenst artisanale emaille wijzerplaat, AnOrdain wegens kiek dan, en de Shunbun ook wegens kiek dan.
14.000 ballen. Man, dan kocht ik nog liever dit:
En ik ben geen fan van latter day Genta, kun je nagaan.
Tja, als jij zo’n lekkere eerlijke volkse werkmannen-smaak wilt houden kan ik daar natuurlijk niks tegenin brengen, uiteraard.
Tuurlijk niet, waarom zou ik daarover liegen
Als je er toch bent, bestel er voor mij ook een.
Ik amputeer nog liever mn hand dan met die Credor te moeten lopen.
Bah.
Haal dan gewoon een iwc.
Ik wacht nog op de opening van de Rolex webshop waar je na het configureren gewoon op “bestel nu” kan tikken. Tot ze dat doen kan ik ze niet serieus nemen.
Gesproken als een echte @Ruud. Ooit vast gehad, overigens? De nieuwe Ingenieur geef ik je, da’s een passabele integrated bracelet, net als deze Credor. Er zijn er niet veel. De rest vind ik tamelijk knudde.
Maaarrrrr… Als ik in het echt meer dan 10.000 ballen aan een titanium horloge uit zou moeten geven, en de Grand Seiko SLGW003 was even uitverkocht, dan zou ik mogelijk eerder op een Rolex Yachtmaster titaan uit komen. Soit, het is de eerlijke volkse werkmannen-editie van de Yachtmaster, maar hij is een soort van OK.
Er is duidelijk nog een positie vacant.