Ja ik ga dus heel goed op zo’n Nijntje horloge. Kan me niet zo interesseren dat het ‘kinderlijk’ is.
Vergeet de appelsap niet! of wat daar dan ook staat
Lekker zeg die Miffy! Is die van jou, of een ‘lener’ van deze of gene? ![]()
Mooie set!
Heb je ook een favoriet merk Sil? ![]()
Thanks man! Ja zeker; addiesdive ![]()
Nee is van Laurens. Gefotografeerd tijdens de opname van de podcast. ![]()
Aandelen??
Haha, ik dus ook niet. Maar @Ruud heeft een heel volwassen smaak, dus die vindt dit stom. En dat mag, anders droegen we allemaal het zelfe ![]()
Daar gaat het toch juist om? Het trekt mij persoonlijk niet, maar om het nu direct als
weg te zetten, vind ik niet zo nodig. Eenieder draagt wat hij/zij mooi vind toch?
Dus draag hem met plezier!!
Oja joh ![]()
Spinnaker heeft Spongebob horloges. Grijp je kans ![]()
Ruim 15 jaar groot liefhebber. Er komt en gaat nog wel eens wat, maar voorlopig staan er enkel nog 2 fliegers op de wishlist.
Moonswatches en fun horloges gewoon niet meetellen
. Dan zit je weer prima
.
Aka side collection. ![]()
Dat woord is een eufemisme voor “ik heb rotzooi gekocht die geen knaak waard is als ik het weg doe, dus ligt dat zieltogend te zijn in een hoekje van mijn doos”.
Niets mis mee. Sommige horloges zijn niet verzamelwaardig, zeker als ik naar sommige hoards kijk hier op HF.
Ik heb ook een random gshock, die draag ik af en toe en ligt meestal in een hoekje. Die tel ik niet mee.
Klote forum is dit ook he?!? Ik zie steeds meer gave dingen!
Tja. Daar is al eerder over gediscussieerd. Het uit de weg gaan van de consequenties van je keuzes, dat is pas voor kinderen, in schril contrast tot een kleurrijk emaille wijzerplaatje met een autootje er op. ![]()
Maak je geen zorgen, wat je daar zag is een eenhoorn die niet tegen een normale prijs te koop is.
Ik heb besloten om de blauwe Steeldive te houden, ik vond hem eerst te klein voor mijn gevoel. Hij draagt geweldig en de blauwe kleur is ook heel mooi. Bij deze mijn collectie nu:
Een gshock voor mij is voor mij een gebruiksvoorwerp, ik fotografeer de grasmaaier ook niet.