Jouw collectie op één foto deel X

Tja, niet echt verrassend toch? Je noemt ook wel echt relatief bijzondere modellen. Had bij je vergelijking eerder Americaine, Ronde, Dumont, Francaise verwacht.

En verder, sportiever vs. meer klassiek, moderner vs. meer vintage, makkelijk verkrijgbaar vs. zeldzamer.

Zie graag meer van dat soort modellen van Cartier hier voorbij komen, en niet in het blauw dan :wink:

3 likes

Huidige stand van zaken, eigenlijk wel heel tevreden :ok_hand:

32 likes

Ja ik ga dus heel goed op zo’n Nijntje horloge. Kan me niet zo interesseren dat het ‘kinderlijk’ is.

48 likes

Vergeet de appelsap niet! of wat daar dan ook staat

3 likes

Lekker zeg die Miffy! Is die van jou, of een ‘lener’ van deze of gene? :hugs:

1 like

Mooie set!
Heb je ook een favoriet merk Sil? :clown_face:

2 likes

Thanks man! Ja zeker; addiesdive :face_holding_back_tears:

2 likes

Nee is van Laurens. Gefotografeerd tijdens de opname van de podcast. :sweat_smile:

2 likes

Aandelen??

Haha, ik dus ook niet. Maar @Ruud heeft een heel volwassen smaak, dus die vindt dit stom. En dat mag, anders droegen we allemaal het zelfe :slight_smile:

6 likes

Daar gaat het toch juist om? Het trekt mij persoonlijk niet, maar om het nu direct als

weg te zetten, vind ik niet zo nodig. Eenieder draagt wat hij/zij mooi vind toch?

Dus draag hem met plezier!!

2 likes

Oja joh :man_facepalming:t2:

Spinnaker heeft Spongebob horloges. Grijp je kans :sweat_smile:

1 like

Ruim 15 jaar groot liefhebber. Er komt en gaat nog wel eens wat, maar voorlopig staan er enkel nog 2 fliegers op de wishlist.

1 like

Moonswatches en fun horloges gewoon niet meetellen :wink:. Dan zit je weer prima :blush:.

3 likes

Aka side collection. :face_with_peeking_eye:

4 likes

Dat woord is een eufemisme voor “ik heb rotzooi gekocht die geen knaak waard is als ik het weg doe, dus ligt dat zieltogend te zijn in een hoekje van mijn doos”.

5 likes

Niets mis mee. Sommige horloges zijn niet verzamelwaardig, zeker als ik naar sommige hoards kijk hier op HF.

Ik heb ook een random gshock, die draag ik af en toe en ligt meestal in een hoekje. Die tel ik niet mee.

3 likes

Klote forum is dit ook he?!? Ik zie steeds meer gave dingen!

1 like

Tja. Daar is al eerder over gediscussieerd. Het uit de weg gaan van de consequenties van je keuzes, dat is pas voor kinderen, in schril contrast tot een kleurrijk emaille wijzerplaatje met een autootje er op. :slight_smile:

Maak je geen zorgen, wat je daar zag is een eenhoorn die niet tegen een normale prijs te koop is.

2 likes