Ik heb besloten om de blauwe Steeldive te houden, ik vond hem eerst te klein voor mijn gevoel. Hij draagt geweldig en de blauwe kleur is ook heel mooi. Bij deze mijn collectie nu:
Een gshock voor mij is voor mij een gebruiksvoorwerp, ik fotografeer de grasmaaier ook niet.
En de rest van je horloges niet?
Grappig. Als een horloge geen gebruiksvoorwerp blijkt te zijn bonjour ik het meestal de deur uit.
Neu, die liggen doorgaans in de kluis mooi te wezen en zijn meer sierraden dan gebruiksvoorwerpen wat mij betreft.
Maar you do you.
Ik had het al even gegoogled inderdaad en werd er niet heel blij van. Zijn nieuwe project zag er ook leuk uit!
Waarom blijft je hier zo in hangen? Je kunt ook accepteren dat niet iedereen door jou zwart witte bril kijkt.
Accepteren dat mensen er zo tegenaan kijken staat los van het feit dat die mensen dat gewoon fout zien.
Ja inderdaad. Niks mis mee. Mijn 4 vintage horloges draag ik zo weinig dat ik die zo zie. Maar ik draag ze nog wel en met veel plezier.
Vandaag deze Polerouter bijvoorbeeld.
Mooi! Maar die Tudor en Certina zijn wow!
Mooie set voor mij springen de Alpina en de linkse Eterna eruit.
Vette tudor heritage chrono
Die zien we hier te weinig!
Die eterna kontiki gmt is prachtig! Wat is de diameter van de case?
Diameter is 42mm
Na het in een hotel laten liggen van een duiker en het zoekraken van mijn victorinox weer None. Naam klopt weer
Heb nu mijn zinnen gezet op een Hamilton en voor een tweede misschien een ML. Er is zoveel moois.
Huidige stand van zaken na de NA van gister!
Ook net een nieuwe doos binnen van palissanderhout met fraaie gouden details .
Er is dus nog plek voor 2 horloges, maar daar is geen haast bij geboden. Al zijn suggesties natuurlijk altijd welkom
. Er mist wel echt duidelijk een duiker in mijn collectie, maar de Tudor is voor mijn smaak sportief genoeg voor nu. Stof tot nadenken!
Voor velen zal het teveel goud zijn, maar het past bij mijn persoonlijke stijl (en nickname) en dit forum zou ook niet leuk zijn als we allemaal hetzelfde in de kist hadden liggen .
Leuke collectie zo. Plek voor twee inderdaad Veel plezier met de zoektocht
Thx! De zoektocht is het leukste van de hobby