Jouw collectie op één foto deel X

Dan wordt het een kwestie van out-of-the-box denken :stuck_out_tongue:

2 likes

Longines Heritage conquest met zwarte dial voor de variatie, maar wel met gouden accenten :smile:

24 likes

Oeff die is mega mooi! De volgende aankoop moet inderdaad een donkere dial kleur hebben, zwart met gouden accenten vind ik in deze uitvoering prachtig. Longines is ook echt een merk wat bij mij past, dus absoluut een goeie suggestie :grin: :sunglasses:

1 like

Een beauty, die Tank Américaine!

1 like

Dit is de andere (moderne) en grotere variant
https://www.rotapsaat.com/images/thumbs/0022802_longines-conquest-heritage-l16504522_625.jpeg

1 like

Thx! Heb hem nu toevallig om :wink: Past echt bij alles, van jas das tot korte broek en shirt. Een underrated beauty als je het mij vraagt :slightly_smiling_face:

Ook gaaf, maar de dunnere kast en het bescheidenere formaat van de eerdere uitvoering vind ik eigenlijk wel erg charmant :yum:

2 likes

Wow, plaatje!

2 likes

Mooi toch :star_struck:

19 likes

Seiko SUR527 verkocht en terug naar deze drie horloges. Erg tevreden mee. Rustig nadenken over eventueel een vierde exemplaar.

26 likes

Mijn vakantie is begonnen, werkpaarden doosje mag nu 3 weken dicht en mijn sierpaardjes mogen 3 weken lang de hele dag shinen om de pols.

20 likes

Ftfy. Immers je draagt er ook altijd wel 1.

Leuke collectie met een prachtige gouden datejust. :grin: 1601/8 of 16018?

1 like

True, three it is :wink:

Tis een 16238 uit 1989. Heb lang moeten zoeken naar een exemplaar in deze staat en met een blauwe plaat, maar het is echt één van de mooiste uitvoeringen wmb. :yum:

Overigens zag ik laatst deze ‘cappucino dial’ 16018, die is ook wel lekker zeg…

25 likes

Vanmiddag de speedtimer mogen verwelkomen.

48 likes

Seiko only ? :+1:

1 like

Seiko only…

Mooie Seiko verzameling Tonnie :+1:t2:

2 likes

Dank je.

1 like

Die twee aan de linkerkant, de Tudor en Eterna zijn waanzinnig

1 like

Thnx😊

1 like