Jouw collectie op één foto deel X

Dit moet hem inderdaad op termijn worden Jasper, goed onthouden

18 likes

Wat mij betreft ook de twee mooiste…

2 likes

Tom en Arjen zijn toch niet gek :crazy_face:

2 likes

The back in time Seiko box.

33 likes

Hier heb je wel zowat het mooiste wat Rolex te bieden heeft in je handen! De GMT is mijn favoriet :+1:

15 likes

Leuk om eens een Oris Rectangular te zien! Mooie verzameling!

15 likes

Collectie

Startende collectie van oud naar nieuw :slight_smile:
De Omega en Rolex zijn zeker blijvertjes! Breitling SuperOcean GMT mijn eerste ‘echte’ horloge, maar deze voelt toch net iets te groot voor mijn pols met 41mm. Gaat, met mijn in het hart, toch moeten plaats maken voor iets anders op termijn…
Verder hoop ik de collectie op ooit nog verder aanvullen met een Zenith Chronomaster 38 en Blancpain Fifty Fathoms 38 :smiley:

13 likes

Zit er top uit! Wat is jouw polsomtrek?

Durf het bijna niet te zeggen :grimacing:. Jaar op mijn wish list gestaan en nu ik hem heb vind ik hem te klein :see_no_evil:

1 like

Spijtig, maar zo gaat dat soms… misschien kan je @Fate_Amenable_To_Change warm maken ervoor :smile:

2 likes

Wat maakt het een leuk trio? :thinking:
BB58 blauw, Meistersinger no3, Speedy Reduced, Railmaster of een oudere type 36mm Explorer…

9 likes

Ik zou zeggen bb58!

BB58 blauw: ja
Meistersinger no3: ja
Speedy Reduced: geen fan van
Railmaster of een oudere type 36mm Explorer: nogal veel overlap

1 like

Tudor bb58 is een goede optie, maar een longines zulu time gmt is nicer wat mij betreft.

Meistersinger vind ik verschrikkelijk.
De explorer zit je seiko in de weg.
Speedy reduced zou ik zelf nooit kopen vanwege het uurwerk.

1 like

Meistersinger vind ik juist wel wat hebben. Uniek en toch een beetje een dress watch. Zou eigenlijk samen met de bb58 wel erbij kunnen, lopen elkaar niet in de weg.

De Longines vind ik persoonlijk niet erg mooi. Te druk en die sterretjes doen het bij mij ook niet…

Andere suggesties uiteraard welkom :slight_smile:. Merk dat ik Field watches over het algemeen wel mooi vind.

Deel van de collectie maar even uit de kluis gehaald

96 likes

Wow!

1 like

Een ‘Deel’ zegt hem… Dat is een heel leuke gevarieerde collectie.

1 like

Mooie collectie! Is er meer?

1 like

Bonte collectie zo allemaal samen, heel indrukwekkend!

Komt alles wel eens aan bod of heb je een paar favorieten waar je naar grijpt?

1 like