Jouw collectie op één foto deel X

Ik denk een Tudor inderdaad mooi bij de Explorer. Toevallig zie ik er nu 2 voorbij komen de 37mm en die 925 zilver vind ik ook erg gaaf!
Rubber, nato allemaal top. Ja ik denk Tudor :slightly_smiling_face:

2 likes

Yes :ok_hand:

2 likes

Born to dare Dan

Suggestie

11 likes

Die Franck Muller vind ik echt cool. Is deze een beetje te doen qua afmetingen (vooral dikte)? Polsfotootje is leuk evt. :+1:

2 likes

Ja.

Tja, dat wordt dan toch weer een Squale. You know you like them… a lot! :wink:

Ja, of dan eens een TAG Heuer Aquaracer 200 en dan de Solargraph!
Heerlijke zorgvrije en fraaie no-nonsense duiker.
A Closer Look At The Adventure-Ready TAG Heuer Solargraph

6 likes

Tof, vanavond de nacht in dus alle tijd om weer eens lekker YouTube te kijken.

1 like

Hee, heb jij daar nou acht horloges vast? :slight_smile: Lekkere faded bezel op de GMT. Draag je de dweller en sub evenveel, of kruisen die elkaar?

Als ik goed tel had je ze allemaal in één grid van 9 kunnen prakken. Dat scheelt een McConaughey, als je de rokende dame houdt. :wink:

1 like

Doe mij die Oris maar :slight_smile:

Sfeer en beleving, meneer Fate. Prakken doe je om 6 uur maar weer.

3 likes

Heh. Dat is iets wat ik een goed etensmaal nooit aan zou willen doen. Bovendien: Vanavond iets met chopsticks en twee jaar lang gefermenteerde vissaus, en met twee puntige stokjes is het god zij dank erg moeilijk te doen, dat prakken.

1 like

Mallerd.

21 likes

Haha ja een 8-tal
Maar dit is een verse service insert. Niks fade.

Kan ook maar minder fan van

Ik draag de sub veel meer. De dweller is NA

11 likes

P.S. Echt jammer, ik dacht dat jij de details wel zou zien. Het zijn 10 unieke horloges. :raised_hands:

1 like

Drie speedmasters, in zwart? Verhip, zelfs een Reduced. Tja, daar zie ik het verschil niet zo snel tussen, normaliter. Waarom bonjour je er geen twee weg joh? Of vraag ik nu dingen die barbaars zijn?

Licht speelt parten.

2 likes

Dat vroeg ik mij ook al af.

4 likes

De TT Datejust en de Seiko springen er wel echt uit :ok_hand:t2:wat een prachtige horloges zijn dat.

1 like

Werk ze en veel (kijk-)plezier!

1 like

De Tourby en Nomos nooit laten gaan :heart_eyes:

1 like

Zo dat is een vet ding! Hoogst waarschijnlijk wat aan de grote kant. Maar echt een heel tof exemplaar!!

1 like

Ik heb de Nomos in het blauw gespot inderdaad. Prachtig, maar ik mag nu niets kopen van mijzelf. De Tourby vind ik mooier dan de Zenith, maar ja dat is een smaak zaak

1 like