Pffff noem het maar bescheiden
Met deze collectie ben je gewoon klaar! Prachtig
Heerlijk setje!!!
Met de toevoeging van de Spirit is dit m’n huidige situatie:
En dat was 'm dan ook meteen voor 2024. Nu even genieten van de Spirit en op termijn eens aan een volgende update voor 2025 denken. Een chronograaf misschien?
Erg leuke set hoor
Zo, leuke set zeg! Mooie afwisseling en kleuren.
Mooie collectie.
Ik heb dit jaar 2 horloges verkocht (een datejust en een explorer 2) omdat ik merkte dat het teveel van het goede was.
Ik ben erg blij met de collectie zoals deze is, maar zoals velen hier hunker ik vaak naar wat nieuws. Iets wegdoen vind ik dan wel een must, maar ik kan lastig kiezen.
Voor de duidelijkheid. De Submariner en OP41 gaan de collectie niet verlaten.
Wat denken jullie?
- Collectie zo laten. Prachtig zo!
- Panerai ipv …
- Yachtmaster ipv AK, Speedy en Seanaster
- Skydweller ipv AK, Speedy en Seanaster
- Anders, namelijk
Doe wat mij betreft dan maar de Panerai i.p.v. de Victoronox, de Seamaster en de Airking. De Speedy zou ik niet snel wegdoen.
Lijkt mij wel
Hahaha lekker resoluut!
De victorinox ga ik niet verkopen omdat ie daarvoor te leuk is en gezien de “minimale” waarde het voor mij niet interessant is om weg te doen. Ik ging er vanuit dat deze voor spek en bonen op de foto stond.
Geen fan van de Seamaster en AK?
Welke Panerai zou je adviseren? Ik neig dan zelf naar een model met witte plaat.
Ik zou er ook dat zakmes uithalen, maar dan heb je geen beater meer. De Panerai zal niet als beater kunnen dienen vermoed ik.
Als beater zou ik gaan voor iets kleurrijk, lijkt wel in je verzameling te passen (geel / groen) . Of gewoonweg wit.
De airking is wel minder mijn ding, die zou je kunnen ruilen voor een Panerai. Maar voor Panerai zou ik geen wit kiezen.
edit: ik zie net je bovenstaande post, je gaat waarschijnlijk niet akkoord met me zijn
Leuke gedachtegang.
Vanwaar geen wit?
Ik probeer open te staan voor suggesties ;).
Snap ik, zulke horloges heb ik ook. Wel lekker rustig eigenlijk hè.
Nee, van beide niet zo. Zo’n blauwe plaat is op zich aardig, maar dan zou ik liever een Tudor FXD zien of zoiets.
Degene die je zelf aanhaalt is wel een plaatje hoor. Lekker kloek, zoals het een Panerai betaamt, en de combinatie van witte plaat op legergroen rubber vind ik ook wel smullen eigenlijk.
Deze tapt succesvol uit hetzelfde vaatje:
Maar zo’n Radiomir zonder datum vind ik eigenlijk in elke kleur cool.
Het zijn origineel toolwatches. Daar passen donkere kleuren beter op.
Haha
Zo zie je maar weer. Zelf beslissen, niet de mening van rando’s op internet vragen. Of alleen ter vermaak.
Panerai ipv Victorinox (mits geen speciale betekenis), anders ipv de AK…
Dankjewel. Gaat niet hard, maar heb er wel lol in zo.
Ik denk het ook, nu alleen nog de opties uitdunnen.
Chrono’s zijn altijd leuk.
De AnOrdain is mijn favoriet in je set.