Dit zou ik ook doen, zo’n Panerai in het wit is erg smakelijk en een witte dial is voor de variatie ook een prima keuze.
Even een update…weer alles over de boeg
Een Wise ADX GMT in het groen komt maandag aan.
Ook wil ik graag eens een Ginault Ocean Rover II met blauwe bezel proberen.
Allemaal mooie horloges maar de anOrdain springt er uit!
Ligt het aan mij, of zie ik Staudt steeds vaker voorbij komen hier op het forum? En daarbuiten ook, was laatst in Velp, hadden ze het ook liggen. Jammergenoeg geen Guilloche…
Ze hebben in ieder geval mijn aandacht. Die Guilloche (uitspreken als giejosjhee?? ) wijzerplaten zijn echt helemaal het einde. Zit te broeden op hun topmodel met witte wijzerplaat en gouden kast. En eigenlijk ook helemaal niet zo heel kostbaar. Zeker een hele hoop geld. Maar als je het vergelijkt met andere (HAND!) Guilloche horloges?
Doen!
Wellicht ga ik ook nog voor de blauwe voor einde jaar
Afspraak gemaakt met Yvo dat ik tzt deze stalen kast van de normale guilloche kan inruilen op een gouden (met bijbetaling uiteraard
een om elke dag te plukken
Prachtig trio, hier kun je alles mee!
Toffe Santos zou het niet durven helaas. Ben ik te lafjes voor. Maar feitelijk een prachtig model zo
C’est ça.
Okee, eigenlijk is die Aquis op rubber als enige horloge genoeg/dikke prima.
Die groene Aquis gaat niet weg. Zo voor af en toe is die te mooi, zeker in het zonnetje.
De Seiko brengt me grote twijfel. Supermooi en sierlijk, past me ook erg goed. Maar ben toch wat meer van de ‘grovere toolwatches’.
De G’s zijn gewoon

Niet mijn hele collectie maar wel een hele fijne two piece als het ooit zover komt:
Vanmiddag in de tuin gewerkt met de BB58 en vanavond uit eten met de DJ.
En wellicht ooit nog een Cartier Tank erbij als dresser.
Dat zeker
Mooie combi. Volgens mij heb je ook een indrukwekkend side collection MN’s en nato’s of niet?
Nee, ben geen hamster.
Meeste verkoop ik na een tijdje of na een paar dagen, twijfelkont als ik ben…
Iemand interesse in de Zuludiver die op mijn Seiko zit? Mag weg voor een prikkie
Ik heb het echt geprobeerd. Heus. Tag Heuer, Tudors, Omega, Grand Seiko, Seiko, Cartier. Het zwaartepunt kwam steeds meer bij Rolex te liggen. En nu is de dag aangebroken; een Rolex only collectie. Het was nooit de bedoeling, maar zo kan het gaan. Het zijn niet de meest mainstream modellen dus dat scheelt en ik geniet er zelf heel erg van en daar gaat het om denk ik?
Gefeliciteerd met de OP. De groene dial is
Gave set!