Jouw collectie op één foto deel X

Die hint heb ik al meer gekregen vandaag :joy:

Misschien dat die niet weggaat hoor, maar zeker niet voor de Zenith moon. Die vind ik zeker niet mooier. Wel mooie out of the box suggestie :ok_hand:

2 likes

:joy:

Het is een “net” horloge, maar ook een hele mooie wat mij betreft. Eigenlijk klopt alles er wel aan en dat in een mooie kast met een gigantisch mooi maatje.

En als ik iets niet draag zijn het wel maatpakken; voor werk moet ik al een stropdas dragen, dat is ook het eerst wat afgaat als ik bij mn auto kom :joy:

2 likes

Merci! Ben er ook erg blij mee.

1 like

Daar valt dan weer niet over te discussiëren!

Maar een keer de twijfel er is… er is inderdaad nog zoveel moois. Een Reverso is zeker ook top, maar wel duur geworden de laatste jaren. Tijd brengt raad, begin met diegene eruit te gooien die sowieso mogen vertrekken zou ik zeggen :blush:

3 likes

Spijker op z’n kop. Echt precies mijn gevoel bij dit horloge. Met name die wijzers zijn prachtig, maar te degelijk ofzo.

1 like

MUT zou denk ik best casual kunnen maar dan wel met wat andere bandjes. Zou me niks verbazen als het een grotere banden slet blijkt te zijn dan dat we denken.

Ik zou eerder over te vreselijk kleine kroontje vallen. Heb hem wel eens in de handen gehad, en dan heb ik niet eens dikke vingers ofzo, maar kon er weinig mee met die kroon😅

2 likes

Helaas :joy:

1 like

Ik heb het vaak met GS ook. Dat ik denk; jemig wat een goed horloge. Prachtig. Maar het kriebelt me niet.

1 like

Ik heb de Mut diverse keren gepast, maar hij deed het absoluut niet voor me inderdaad. Terwijl ik 'n goede dress watch prima kan waarderen.

2 likes

Heb net het horloge virus te pakken, maar jou verzameling is wel precies wat ik zou willen.
Zit echt zo te twijfelen tussen Nomos en GS als eerste aankoop.
Eventueel een Meistersinger er nog bij :sweat_smile: heerlijk!

3 likes

Grand Seiko, easy! Dan heb je de Meistersinger en Nomos niet meer nodig dus bespaart geld :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Collectie is uitgedund eind 2023. Afscheid genomen van de (grand) Seiko’s. Raad het iedereen aan om een GS of een mooi Seiko te kopen als je de kans hebt. Ze zijn echt prachtig afgewerkt. Voor mij teveel horloges en droeg ze niet.

37 likes

Ik ben eind 2023 begonnen en tot zo ver de collectie :stuck_out_tongue: 2 dragertjes en 2 knutselwerkjes waar ik ooit eens de tijd voor moet vinden haha!
Ben benieuwd hoe de collectie gaat veranderen door 2024 heen :grin:

20 likes

Daar ga ik eerst maar eens mee beginnen, inderdaad :ok_hand:

1 like

Het is geen “leuk” horloge, inderdaad. Wel een mooi horloge. Maar ik begrijp dat je het “te degelijk” noemt. Ik neig naar er uit, met het risico dat ik er spijt van krijg. Maar ze zijn te vinden, dus als de nood echt hoog is…

1 like

Zelfs met de originele band draag ik het ook wel eens met een korte broek en een shirtje. Kan prima wat mij betreft.

:joy: Het is inderdaad het horloge met de kleinste kroon in mijn verzameling. Ik vind het zelf wel chique staan maar ben blij dat het geen handwinder is :rofl:

2 likes

En toen waren het er weer 5! Erg blij met de collectie!

88 likes

Prachtig. Duidelijke lijn zit er in.

2 likes

Bedankt! Ik kom inderdaad toch altijd terug op dezelfde ‘feel bij m’n horloges.

1 like

Bandenslet zou ik niet zeggen maar kon wel wat hebben ja…

61 likes