Dus omdat je ze op HF veel ziet, zou je hem zelf niet moeten hebben?
Inderdaad, precies dat. Als iedereen dezelfde heeft is er weinig spannends aan.
Mijn huidige zooitje ongeregeld. Nomos en MP45 op de schopstoel. Geen idee wat ervoor terug komt. Vermoedelijk een incourante toolwatch/duikert met een uitstekende return on investment.
Ik heb geen Sub gehad. Was wel een optie (Explorer vs Sub no date), maar ik vind de sub iets te saai.
Wel een tof alledaags horloge, maar de Explorer Polar is dat ook met net dat beetje extra.
Ploprof is niet echt mijn ding, maar een Panerai Sub zou ik wel lusten.
Dank voor de suggesties - lekker denk materiaal.
Een heerlijk zooitje ongeregeld
Die Airain blijft echt heel tof.
Is ook echt zo’n ding die ik toentertijd blind kocht voor de leuk en waar ik inmiddels best gehecht aan ben geraakt. Fijn horloge
Een samenvatting van de Casio collectie op chronologische volgorde van bezit (dateert van 2009).
De vrije plek symboliseert de F-91W die m’n neefje van 7 in bezit heeft inmiddels.
De meest recente NA
Je bent snel zo te lezen. Lekker bezig
Lekker setje en goeie plannen, maar…
Uhum gelooft u het zelf?
De meesten zijn geen fan dus leuk eens een ander geluid te horen. Dank
Vind hem zelf ook te gek en draagt heerlijk!
Ik weet niet wat de komende jaren gaat komen maar met die set zou ik wel lang tevreden zijn. Ik probeer nu bewuster te kopen en horloges die ook vaak polstijd krijgen. In het verleden kocht ik impulsiever en lagen sommigen vaak 95% van de tijd in de doos en kreeg ik het niet over mijn hart ze te verkopen😄
Netjes en wel herkenbaar, het grotendeels van mijn collectie is ook allemaal lang en wel overwogen. Daarom heb ik ook wel moeite met mogelijke verkopen. Om dan weer een stapje omhoog te kunnen doen bijv. Maar ik merk toch ook wel aan mezelf, er is altijd toch nog wel iets. Zo kijk ik al sinds de aankoop van mijn santos vorig jaar april ook al naar een 16570 polar. En dan zie ik net ook weer dat @Schoen zijn 16600 aanbied. Je blijft bezig haha
Het draait niet op waarde maar de drang om een niveau hoger te komen is er altijd en soms moet je daarvoor opofferingen maken.
Ik heb recent een tudor die ik enorm graag zag verkocht om
De rolex te kunnen kopen.
Ik had ze liever beiden gehad maar soms moet je kiezen. In de toekomst zal ik ze nooit meer vinden aan de prijs die ik betaald heb.
Jah precies, je kan helaas niet alles hebben, aan de ene kant het lastig van de hobby maar andere kant misschien beter want dan zou de lol er veel snel vanaf zijn haha
Weet trouwens wel redelijk zeker dat mijn bourdeaux rode bb er uit gaat, aangezien die het nu veel al aflegt tegen mijn bb gmt en seamaster. Maar die bekostigd
Aar slechts een deel van een 16570 laat staan een 16600
Man, man, man… kort en bondig “ik wil een steeds duurder horloge”
Leer lezen
Zou ik niet te lang mee wachten als je kan. Markt voor een upgrade naar dit soort horloges is erg goed nu.
Nee Iknow, maar er zijn helaas wat persoonlijke omstandigheden die me doen twijfelen of nu het juist moment is