Jouw collectie op één foto deel X

Wij worden hier allebei enorm wild van. :rofl:

2 likes

Ik zeg niet dat het een het ander uitsluit, zo heb ik zelf bijv een cwc die voor de Royal air force gemaakt is. Omdat ik zelf nu ook bij de luchtmacht zit.

12 likes

Jij begon :slight_smile:

Ga je 2 weken toevallig?

1 like

Fair enough :joy:

Haha nee volgend trip die kant op wordt een week of 4, maar waarschijnlijk nog niet deze zomer

1 like

Maar je koopt een horloge toch juist voor jezelf? Dan zou het toch niet uit moeten maken wat de rest van HF in zijn collectie heeft?

4 likes

Het is een aloude discussie, maar de “usual susects” zijn dat niet voor niks.

Gewoon kneitergoede horloges die veel mensen aanspreken, zowel qua design als merk.

En dat iemand anders dan een gelijke collectie heeft: who cares. Sterker nog: ik durf wel te beweren dat er geen gelijke collecties zijn binnen HF!

Ik heb de 124270 juist weg gedaan om er de Zenith voor terug te halen. Hij is best wel klein (taper en clasp) en een beetje saaaaaii.

Op foto’s word ik er wel helemaal wild van.

25 likes

Toffe foto.

1 like

Ik heb precies het zelfde :sweat_smile::smiling_face_with_tear:
Daarom ga ik maar voor een 16579 polar :joy:

1 like

Is een mooie Perpetual niets als dagelijks horloge? :wink:

1 like

De Explorer 36mm is alles behalve saai, een perfecte daily juist! Persoonlijk zou ik de Zenith shadow er uit doen en de 124270 toevoegen :wink:

Ben benieuwd wat het gaat worden!

1 like

De hele collectie in de vandaag aangekomen horlogebox, Auriol van de Lidl.

18 likes

Het is nog maar maand 1 van dit jaar, maar ik mag hier alweer voor de tweede keer posten. Zeer content met dit kwartet!

Nog een keer een chronootje en we zijn er … voorlopig.

67 likes

Thank you for your service!

1 like

Haha :grin:

Moet wel wat af te wisselen hebben hè. :wink:

1 like

Haha graag gedaan, maar zoveel bijzonders heb ik nog niet gedaan. Alleen in Litouwen geweest begin 2020 met de landmacht. 3,5 maand, waar van we de laatste 5 weken geen reet hebben gedaan want toen begon corona :sweat_smile:
Ben dus logischer wijs ook geen veteraan

2 likes

Alleen het feit dat militairen vrijwillig een keus maken om potentieel ingezet te worden, met alle mogelijke risicos van dien, heeft al mijn respect.

Daarnaast zegt dat ook iets over zo’n persoon, want ik ga ervan uit dat het geen walk in the parc is. Daarnaast moet je jezelf en familie opzij zetten voor het groter doel.

Dit geldt trouwens ook voor alle hulpdiensten die we hebben.

5 likes

Daar heb je zeker ook wel gelijk in, dankjewel, mooi verwoord.

Ergens kunnen vele hier in Nederland daar nog wel wat van leren, waar ze in Amerika heel overdreven er mee om gaan. Lijkt het hier soms wel tegenovergesteld.

2 likes

Inderdaad, daar is het zo over the top dat het zielig wordt.
En hier mag het best wat meer gewaardeerd worden. Denk wel dat dat nu aan het gebeuren is door de oorlog die terug is in Europa.

2 likes

Ivm een update :hugs: Squale eruit en een Pelagos FXD erbij.

44 likes