Jouw collectie op één foto deel X

Ik heb de 124270 juist weg gedaan om er de Zenith voor terug te halen. Hij is best wel klein (taper en clasp) en een beetje saaaaaii.

Op foto’s word ik er wel helemaal wild van.

25 likes

Toffe foto.

1 like

Ik heb precies het zelfde :sweat_smile::smiling_face_with_tear:
Daarom ga ik maar voor een 16579 polar :joy:

1 like

Is een mooie Perpetual niets als dagelijks horloge? :wink:

1 like

De Explorer 36mm is alles behalve saai, een perfecte daily juist! Persoonlijk zou ik de Zenith shadow er uit doen en de 124270 toevoegen :wink:

Ben benieuwd wat het gaat worden!

1 like

De hele collectie in de vandaag aangekomen horlogebox, Auriol van de Lidl.

18 likes

Het is nog maar maand 1 van dit jaar, maar ik mag hier alweer voor de tweede keer posten. Zeer content met dit kwartet!

Nog een keer een chronootje en we zijn er … voorlopig.

67 likes

Thank you for your service!

1 like

Haha :grin:

Moet wel wat af te wisselen hebben hè. :wink:

1 like

Haha graag gedaan, maar zoveel bijzonders heb ik nog niet gedaan. Alleen in Litouwen geweest begin 2020 met de landmacht. 3,5 maand, waar van we de laatste 5 weken geen reet hebben gedaan want toen begon corona :sweat_smile:
Ben dus logischer wijs ook geen veteraan

2 likes

Alleen het feit dat militairen vrijwillig een keus maken om potentieel ingezet te worden, met alle mogelijke risicos van dien, heeft al mijn respect.

Daarnaast zegt dat ook iets over zo’n persoon, want ik ga ervan uit dat het geen walk in the parc is. Daarnaast moet je jezelf en familie opzij zetten voor het groter doel.

Dit geldt trouwens ook voor alle hulpdiensten die we hebben.

5 likes

Daar heb je zeker ook wel gelijk in, dankjewel, mooi verwoord.

Ergens kunnen vele hier in Nederland daar nog wel wat van leren, waar ze in Amerika heel overdreven er mee om gaan. Lijkt het hier soms wel tegenovergesteld.

2 likes

Inderdaad, daar is het zo over the top dat het zielig wordt.
En hier mag het best wat meer gewaardeerd worden. Denk wel dat dat nu aan het gebeuren is door de oorlog die terug is in Europa.

2 likes

Ivm een update :hugs: Squale eruit en een Pelagos FXD erbij.

44 likes

Haha maar Amerika is met alles overdreven dus niet geheel onlogisch. Lijkt me wel leuk om eens te bezoeken maar zou er nooit willen wonen.

En jah zeker waar, oorlog en dreiging zorgen voor meer waardering maar ook financiële impulsen. Litouwen leefde bijv al jaren in de angst voor een nieuwe overheersing. En niet geheel onterecht zo is gebleken natuurlijk. Maar de dankbaarheid en waardering van de mensen daar is zo ontzettend hoog. Ben toen 1 keer op een school geweest en die mensen waren al zo ontzettend blij dat je er was. Heel bijzonder om mee te maken.

2 likes

Enkele tijd geleden heb je je tudor zo verdedigd tov andere leden hun mening :sweat_smile:

1 like

Heel herkenbaar Jah, altijd als ik in pak in het openbaar loop voel je je nog wel eens aangekeken of je een aap of van een andere planeet komt :sweat_smile:
Daarom kleed ik me altijd om naar burger.

Gelukkig heb ik al wel iets kunnen doen, waar voor ik het pak heb aangetrokken. Namelijk dmv mijn werk iets betekenen voor een ander de het minder heeft. En in deze dus mensen een gevoel van veiligheid geven. De bak geld waar ik mee terug kwam is allang uitgegeven aan een auto die ook alweer weg is. Maar die herinneringen van de mensen daar. Die blijven altijd :ok_hand:t2:

En jij ook bedankt voor wat jij hebt gedaan :muscle:t2:

4 likes

Nog steeds hè. Is gewoon een heel mooi horloge. Maar als je wat wilt moeten we wat verkopen.

Kan wel blijven bijkopen maar op een gegeven moment gaat dat nergens meer over. :grimacing::smiley:

2 likes

Zeker zijn die chronos mooier. Maar ik ben ook heel veel anders moois al. :grin:

Maar eigenlijk heb ik niks saais :joy::sweat_smile:

1 like

Van harte!!

Heel cool.

1 like