Militairen zouden collectief moeten afspreken dat ze zich juist niet omkleden van en naar de kazerne.
Hoe vaker we ze zien hoe meer men het normaal gaat vinden en begrijpen.
Militairen zouden collectief moeten afspreken dat ze zich juist niet omkleden van en naar de kazerne.
Hoe vaker we ze zien hoe meer men het normaal gaat vinden en begrijpen.
Je auto
Hoe bevalt de FXD naast de Pelagos 39? Voelt die niet plots heel klein, of de FXD juist heel groot? Zelf erg gecharmeerd door de zwarte/blauwe Alinghi fxd maar ik zou het zonde vinden als bovenstaande gebeurd.
Net zo goed als een ex 1
Tja heb de FXD nu pas een paar uur.
Merk wel dat de FXD kleiner valt dan een normale 42Pelagos.
De lugs vallen echt een heel stuk weg door de band die daaroverheen valt.
Heb je de omega Seamaster GMT nog?
The only way is up, they say. Czapek, Parmigiani Fleurier, Chopard LUC of Laurent Ferrier?
Of, ook leuk, ééntje eruit gooien en spelen met al dat budget dat je opeens hebt. Bijvoorbeeld een serie vergelijkingen doen om te kijken wat het maximale is dat je uit de vele fantastische micros kunt halen. Dat vraagt mogelijk wel meer time investment, maar kan leuk zijn als je zo vrij in die sector kunt spelen.
Tuurlijk! Een vaste waarde in mijn collectie! In de lente en zomer op rubber en in de herfst en winter op NATO.
Prachtige collectie, mooie foto!
mooi! Ik tel 15 horloges? Tsja, mijn autistisch brein werkt dan zo dat ik dan net iets meer dan twee weken dagdagelijks kan rouleren. Op naar in ieder geval de 21
Hupsakee! Collectie hoor
Mooie collectie Erik
Is dat een 35mm prx? Hoe bevalt die? Ik zit al een tijdje met een schuin oog naar een gouden powermatic 35mm te kijken, maar elke keer als ik eentje in het echt zie vind ik ze echt klein ogen.
Klopt! En hij bevalt goed. Geen fijnafstelling, maar hij is licht van gewicht en ik mis het op de één of andere manier niet. Voor het geld een uitstekende afwerking. In zijn element tijdens een onbezorgde (zomer)borrel
Lekkere set. Erg leuk en bijzondere horloges
He ff normaal doen
Ik snap je brainfart maar dit is echt boring. Kijk naar die Zeniths en die Tudor.
Lekkere set man!
Certina omgeruild voor een BB58. Blij mee
Minder flipperen lukt aardig en wil een stabiele basis.
Uiteindelijk gefocust naar een mooi 6tal de komende jaren (lees heel veel). De moonswatch is gewoon fun
3 Wensen en dan is het helemaal af voor mij.
Recent nieuwe medicatie voorgeschreven gekregen, of een nieuwe dealer geprobeerd, of laatst ergens je hoofd gestoten?
In het Zenith topic willen we je gerust bijstaan.