Zenith Chronomaster aangezien je nu al (qua ontwerp) 3 relatief eenvoudige stalen horloges hebt.
Zenith Chrono > Speedmaster
Zenith Chronomaster aangezien je nu al (qua ontwerp) 3 relatief eenvoudige stalen horloges hebt.
Zenith Chrono > Speedmaster
Ja maar nog steeds harder bukken dan bij een losse verkoop waarbij je ook al moet bukken
Jij kan het weten Maar
IWC, Polar, SBGN001 en ik kan uitloggen. Twee van de drie alweer s geflipperd in de afgelopen jaren. Kuthobby
Is dat de pilots watch 36mm?
Moet je wel mee kunnen leven dat er nog weinig leuks overschiet daarna.
Yess
Voor minder courante stukken zeker. Maar beter zo dan niet verkopen als je gedacht er echt op staat.
IWC Pilot is leuk, maar minder toolwatch. Wel absoluut kwaliteit, zeker de band. De Mark 16 is ook als alternatief voor de 36 een aanrader! Foto’s van een ex uit een ver verleden
Ze zijn niet meer te vinden in goeie staat, allemaal gepolijst of ze zijn extreem duur. Maar dat was echt een topper inderdaad!
Doorsparen. Die IWC is heerlijk
Goeie wissel! Alles beter dan die Speedullmaster
Mijn navitimer eindelijk terug van service dus heb mijn collectie sinds lange tijd weer eens compleet.
De GS GMT staat inmiddels in de verkoop en de montblanc gaat ondanks de supergave complicatie er binnenkort ook uit.
De rest krijgt eigenlijk allemaal wel polstijd m.u.v. de moonswatch en Gshock. Maar hé, voor de prijscategorie zijn die hoe dan ook leuk om erbij te houden.
Speedmaster eruit. Speedmaster racing erin. De El Primero toegevoegd.
En de versie voor mensen zonder OCD
Heel erg mooi!
Briljante collectie
Ik zie het al, verslaafd aan luchtbuksen.
Zwier gerust eens al die horloges samen op tafel. Ik weet dat je veel mooie Junghansen hebt, ongetwijfeld veel Certina, maar ben benieuwd wat er nog allemaal is.
Ben druk met het her inrichten van mijn kast. Plaatjes komen later
Een heerlijke en unieke collectie
Een prachtige etalage en voldoende ‘voorraad’.
Mooi hoor. Genieten.