Mooie set. Die Panerai vind ik erg lekker. Mooie toevoeging
Thanks Is wel iets totaal anders dan ik tot nu toe heb gehad.
Mooie NA, Panerai was nooit mijn merk maar die Radiomirs vind ik steeds mooier worden….
Dacht dat het een soort van samenwerking/bedenken te zijn.
Zit in de Memosale ook een Frederick Constante uurwerk?
Hier zit een ETA2671 automaat in voor het standaard uurwerk en een Quartz Ronda voor de timer.
Er bestaat een hele complete website met veel info over regatta timers, mocht je belangstelling hebben:
Gave set!
Ik was altijd wel gecharmeerd van Panerai, vooral de Luminor. Maar die zijn voor mij echt te groot en te dik. Dat past gewoon niet. Toen de Radiomir keer gepast en dat bleek best te kunnen
Dank je Ed Heb je die BB pro nog overwogen? Echt een
hoor
Jazeker, maar wil op dit moment liever een FXD toevoegen aan de collectie.
Goed om te zien dat de Seamaster ook nog steeds bevalt. En vaak ook nog eens op staal!
Zeker, 6 mnd staal, 6 mnd rubber
De collectie van mijn zoontje van 6 Hij wil er zelf graag een Moonswatch bij maar daar is zijn pols helaas nog veel te klein voor, denk nog 2 jaar wachten.
De twee Casio’s worden het meest gedragen, de zwarte met een piepje ieder uur (handig in de klas) en de witte is een soort micro Submariner dus ongeveer hetzelfde horloge als papa Het multifunctionele dinosaurus horloge laat de tijd zien als je het hoofd open klapt én is een mini diaprojector waarop wel 10 soorten dinosaurussen op de muur geprojecteerd kunnen worden. Met een hoogte van 48mm doet het denken aan een Royal Oak Offshore
Hele leuke mix van stijlen en merken, congratz!
Geweldig leuke set
Goud de jeugd al aan gestoken
De laatste tijd twijfel ik om terug te gaan naar twee of drie horloges. En dan houd ik het liefst één met een blauwe en één met een zwarte plaat over. En wellicht een duiker ernaast.
Ik wil minimaal ook nog één horloge op staal en één horloge op rubber behouden. Voor de IWC chronograph heb ik ook de stalen band en voor de JLC Polaris ook de zwarte rubberen band dus dat maakt het kiezen nog lastiger.
Denk wel dat als er eentje uitgaat dat dit een IWC zal zijn ( maar welke?) en als er dan wat bijkomt dan het liefst een Pelagos FXD, Tudor BB Pro of de Pelagos 39. Lastig al die keuzes!
Mooie set en wat een DOXA!
> Pols te klein voor een moonswatch
> Slingert een t-rex om de pols
Geweldig
Zoals ik het zie niets veranderen, topset zo. Tudors zijn leuk maar wat je ervoor wil opofferen is gewoon zonde. Je hebt een duiker, chrono en twee allrounders waarvan 1 op staal. Je kan wisselen met banden, het is echt goed zo
Hahaha goed punt! De Moonswatch is echter 20x de prijs van het dino horloge en heeft geen projector…die twee punten geven de doorslag om toch nog even te wachten