Jouw collectie op één foto deel X

Thanks voor de feedback! Ik twijfel al best lang maar heb ook wel geleerd om niet meer overhaast iets weg te doen. Dan koop ik er liever weer wat bij ondanks dat ik minder horloges wil… :joy:

Ik mis eigenlijk alleen nog een GMT (Explorer 2 216570 of de BB Pro)

Oke, na een paar dagen maar weer een update.
De reden/aanleiding? Geen NA maar heroverwegingen en opschoning.
Er staat nog wat te koop (die staan niet meer op deze foto) maar ook wat uit de verkoop gehaald (en die dan juist weer toegevoegd) + 2 horloges uit de side-collection die toch ook wel eens draagtijd krijgen en er dus gewoon bij horen.

Dus de stand van zaken vandaag de dag (zojuist, bij verschrikkelijk licht voor een foto):

24 likes

Twee weg en de BB Pro erbij :+1:t2:

7 likes

Fijn setje

1 like

Mooie set. Als iets weg mag dan de polaris. Dit vind ik de minste persoonlijk.

2 likes

Goed punt! Wel een GMT en ook nog eens op staal. :+1:

2 likes

Plaatje voor de sfeer

15 likes

Die draagt alleen zo lekker en met de drie verschillende OEM- banden ook wel voor alle gelegenheden geschikt. Gaat een lastige keuze worden. :sweat_smile:

Is met de rubberband een heel ander horloge.

12 likes

Allereerst mooie set en snap je behoefte!

Ik zie geen reden om een duiker te kopen, met je explorer heb je toch zo goed als een duiker? Stalen band, altijd draagbaar sowieso houden :+1:t3:.

Kan 1 IWC uit en ook de JLC… vind ik een mooi horloge maar voegt niks toe aan je collectie. Je bent immers mooi gedekt met vlieger en een (duiker) Exporer.

Wat erbij? Iets dressiers?? Cartier Santos? JLC reverso? Doe gek (kan qua prijs) PP Calatrava?
Mooie vintage omega?

Ben benieuwd wat het gaat worden, heerlijk toch deze wereldproblemen… geniet van je reis :innocent::sunglasses:

4 likes

Inderdaad luxeproblemen!
Een mooie (gouden) dresser zou zeker niet verkeerd zijn. Thanks!

2 likes

Tudor voegt niets toe als je Rolex hebt.

1 like

Oogkleppen Henk.
Er zijn meer leuke horloges op deze wereld. Mijn PRO bevalt me top, ook naast de knallers in de collectie.

9 likes

Zeker niet hoor, AP is ook leuk, maar Tudor is teveel Rolex en toch net niet. Zit in het vaarwater. Prima als je geen Rolex hebt.

Dit slaat werkelijk nergens op. Ik ben blij dat ik mijn Rolex Explorer ingeruild heb voor een BB54 alleszins. Maar goed, zoveel mensen zoveel meningen :wink:

8 likes

Ik snap wat je bedoelt maar vind dat Tudor wel echt een eigen smoel heeft en leuke modellen maakt. Buiten dat ik de 216570 wel terug zou willen, staat er momenteel geen Rolex meer op mijn verlanglijstje.

Heb 2 Rolex en 2 Tudor, vullen elkaar juist heel mooi aan. Naast de andere merken die ik heb. De BB Pro en de Pelagos die ik heb zijn echt heel veel horloge voor het geld. In Ed zijn set zijn ze echter niet nodig, zeker als je naar minder wil.

2 likes

Ik denk dat het juist andersom is. En dat je pas kunt weten hoeveel Tudor je krijgt voor 1/3 van de prijs, als je al een Rolex hebt (gehad).

1 like

Haha die is tof.

1 like

Mooie set!! Die Doxa :ok_hand:

2 likes

Weg sfeer

17 likes