Toffe collectie ![]()
Niets aan doen
goede suggestie
Prachtige collectie. Mooi gedaan.
Als je die onrust hebt (herkenbaar) zou ik er gewoon aan toegeven. Beetje veranderen en weer wat nieuws proberen maakt de hobby extra leuk.
Een klasse hoger kun je toch ook gewoon een keer proberen? Verkoop bijvoorbeeld je Polar en koop er iets mooiers voor terug. Een Vacheron (met Geneva Seal) bijvoorbeeld of een A. Lange zijn echt van een heel andere orde. Bevalt het niet, verander je weer terug.
Een daydate zie ik trouwens niet als een upgrade. Prima horloge maar niet beter afgewerkt dan een basis-datejust.
Dit leest alles bij elkaar, inclusief de plannen, als een best of lijstje. Hoewel ik altijd populariteitschuw ben, vind ik dat toch wel wat hebben, een zestal publiekslievelingen. Waarschijnlijk komt dat omdat klassiekers toch klassiekers zijn met reden. Natuurlijk snap ik ook wel dat er nog diverse andere best of zestallen te creëren zouden zijn en bovendien is de edelmetalen Geneva seal nog niet bepaalt (maar het ruikt naar iets als een klassieke PP Calatrava bijvoorbeeld, hetgeen bovendien mooi complementair zou zijn). Veel success!
Je hebt me wel direct gediagnosticeerd. Er zijn er twee van plaats gewisseld en dat jeukt ontzettend
Die blaauwbeplaatte Tissot spreekt mij wel aan en dan Mondia had ik nog niet eerder gehoord. Wat is de rode punt aldaar?
Die Oris en Seiko kleuren de boel wel op. Ik erken regelmatig dat ik een ‘kleurplaatliefhebber’ ben (ook liever wit (alle kleuren) dan zwart (geen kleuren)), maar toch ook zeker niet in elke zin
Wat is trouwens het bandje om te Seiko. Erg leuk!
Nog geen blok (of was het Blok) zie ik. Er zou wel wat meer mogen zijn op kindergebied, maar uiteindelijk is het slechts een overgangsfase
De 4 handopwinders waren even tegelijk in huis. Vond het wel een leuke groepsfoto.
De voorkeur voor chrono’s is wel duidelijk.
Grappig genoeg zijn het 4 metaalsoorten, ook al is dat niet te zien.
Prachtig! Welke van dit viertal draag je het meest?
Vaak is dat de laatste aanwinst, in dit geval de LUC Chopard.
Erg mooi viertal. Gaaf!
Heel mooi! Statige horloges ![]()
Ex houden en de polaris date kopen.
Mijn enige horloge en daily beater sinds 2013 is een Rolex Sub 116610LN
wel in de tussentijd veel met horloges bezig geweest en ik ben voornamelijk geïnteresseerd in the mechaniek van uurwerken.
Hoop op korte termijn een collectie te kunnen gaan starten!
Het lukt helaas niet om een foto in te sluiten :(.
Tevens ben ik nieuw hier! ![]()
Super viertal!
Maar wat een K foto zeg
Welkom.
Even wachten tot TL1 volgens mij. Dat zou je zo moeten zijn.
Verder is er normaal gesproken een duidelijk icoontje.

Welkom btw.