Jouw collectie op één foto deel X

Die blaauwbeplaatte Tissot spreekt mij wel aan en dan Mondia had ik nog niet eerder gehoord. Wat is de rode punt aldaar?

1 like

Die Oris en Seiko kleuren de boel wel op. Ik erken regelmatig dat ik een ‘kleurplaatliefhebber’ ben (ook liever wit (alle kleuren) dan zwart (geen kleuren)), maar toch ook zeker niet in elke zin

1 like

Wat is trouwens het bandje om te Seiko. Erg leuk!

Nog geen blok (of was het Blok) zie ik. Er zou wel wat meer mogen zijn op kindergebied, maar uiteindelijk is het slechts een overgangsfase

De 4 handopwinders waren even tegelijk in huis. Vond het wel een leuke groepsfoto.
De voorkeur voor chrono’s is wel duidelijk.

Grappig genoeg zijn het 4 metaalsoorten, ook al is dat niet te zien.

85 likes

Prachtig! Welke van dit viertal draag je het meest?

1 like

Vaak is dat de laatste aanwinst, in dit geval de LUC Chopard.

3 likes

@Bauhaus De laatste is toch vaak het leukst hè :sweat_smile:

1 like

Erg mooi viertal. Gaaf!

1 like

Heel mooi! Statige horloges :crown:

1 like

Ex houden en de polaris date kopen.

1 like

Mijn enige horloge en daily beater sinds 2013 is een Rolex Sub 116610LN :slight_smile: wel in de tussentijd veel met horloges bezig geweest en ik ben voornamelijk geïnteresseerd in the mechaniek van uurwerken.

Hoop op korte termijn een collectie te kunnen gaan starten!

Het lukt helaas niet om een foto in te sluiten :(.

Tevens ben ik nieuw hier! :smiley:

5 likes

Super viertal!

Maar wat een K foto zeg :no_mouth:

3 likes

Welkom.

1 like

Even wachten tot TL1 volgens mij. Dat zou je zo moeten zijn.
Verder is er normaal gesproken een duidelijk icoontje.

image

Welkom btw.

2 likes

Say what?! :dizzy_face: Ja, je trapt nu echt op mijn TAG Heuerliefhebbershart, he. :wink:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Als ik die Carrera zie denk ik: gaaf sportief en onderscheidend horloge en héél wat meer bijzonder dan die altijd en eeuwige, compleet uitgekauwde captain obvious van 'n Speedmaster. :person_shrugging:

Nou ja, zo beleven we (de) horloges(hobby) allemaal op onze eigen manier, zo blijkt maar weer.

Waar ik je dan wel weer volg is dat een

sowieso een mooi horloge is óf waar ik, als ik @Strakkejakke was, ook naar zou kijken, is de nieuwe Carrera Glass Box-serie, in 39mm. Net wat mooiere maat en fraaiere wijzerplaat(indeling) en in-house TH20-00 automatisch uurwerk, met 80 uur PR.
TAG Heuer Carrera - Steel - 39 mm | TAG Heuer

18 likes

Ik heb er een topic over gemaakt

Misschien kan ik een keer bijles krijgen in jouw “fotostudio” :wink:

2 likes

Die van mijn vrouw en mij samen…

16 likes

Hey bedankt allemaal voor de reacties!

Nou… :wink:

Hier zit wel iets in hé…

Thanks!

Ja, die VC van onlangs in het blauw is om van te smullen. De JLC zie ik zelf ook wel als best bijzonder, heb er op het forum nog geen andere gezien. Moet wel bekennen dat deze samen met de Tag het minste tijd op de pols krijgt.

Dit herken ik wel. Was ook niet voor niets het eerste horloge. Heb deze alleen van vrouwlief gekregen bij de verloving, dus denk niet dat het gewaardeerd wordt als deze eruit zou gaan :joy:

Ja, hier heb ik dus best al over liggen nadenken, om de oude Tag eruit te doen voor deze. Gok niet dat Mevr. Strakkejakke dit zou merken :wink:

Thanks! Uit je onderstaande foto van (een deel?) van je collectie maak ik op dat jij dat dus ook gedaan hebt? Die Datograph is echt out of this world. Dat maakt toch dat er stiekem ngo wat ambitie is…

4 likes