Is die ook
Leuk ensemble, maar die Zenith hoort voor mij op de bracelet. Dat vind ik echt een opkikker om naar te kijken
Ook een leuke doos!
Een mooie (TAG) Heuer Carrera chrono?
Vintage…
of nieuw…
Lijkt mij een perfecte aanvulling!
Het is zeker een praktische doos en ben er ook blij mee
Ik weet niet of je mijn topic over deze doos hebt gezien maar heb deze zelf gebouwd:
https://www.horlogeforum.nl/t/houten-kistje-horloge-doos-is-nu-echt-klaar-extra-fotos/484222
Nee, daar had ik geen weet van. Dubbel leuk! Hoorde gedaan. Mooie doosjes kosten een hoop,in indien je ze al kunt vinden.
Zeker, weet alleen niet of zijn pols het aankan
Dat is helaas te groot voor mijn pols en smaak.
Maar inderdaad denk ik wel dat ik het bij Tudor ga houden. Neig naar de BB Pro, die al eerder door @erikscollectabl genoemd werd. Die is netjes 39mm.
Maar wie weet brengt Watches & Wonders ook wel een mooie release van Tudor!
Absoluut een topset!
Prachtige collectie @Cedric
Die PP sectordial is ook erg fraai zeg
Voelt de DJ salmon niet overlappend met de OP? Qua tint e.d.
Thanks! Je zou denken van wel, maar aangezien die zalm 16200 vooral door mijn vriendin gedragen wordt, vind ik het wel meevallen. Ik vind die 16200 eigenlijk ook veel te vet om op te geven voor die OP. Ik ben tevreden!
Eens met @TagEd dat een Heuer Carrera niet zou misstaan en in lijn is met je smaak voor chrono’s met lichte wijzerplaten zoals je eerdere Speedy.
Of GS nog is een kans geven
Cartier heb je niet eerder gehad? Iets anders met een Basculante voor een onverwachte wending. Past ook op elke strap ter wereld
Rustig W&W afwachten voor inspiratie
Die heuer is zalig.
chic - complete collectie zonder clichékeuzes.
Mooie set hoor!!