Die links boven
Spulletje hoor
De verleiding
Updateje; er is eea uitgegaan. De BlancpainXSwatch staat in het blauw, de Nomos Club komt daar snel bij.
Ik heb nog de Nomos Duo, die ik alleen met speciale gelegenheden draag. En de skindiver rechtsonder moet nog binnenkomen. Er zal nog wel wat bijkomen maar moet nog even bedenken wat
Dan ziet het er nu zo uit, ongeveer:
Rolexloos na de verkoop van mijn Datejust.
Tudor doet het hem toch voor mij. Maar eens bezinnen of en wat erbij komt. Nu deze 2 nog in de set:
Tijd voor een GS lijkt mij
Een mooie Cartier Santos? Dat vind ik wel iets voor jou.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-cartier-santos-medium-nieuwstaat/476133?u=petteflet
Die is niet (meer) te koop. Dat was een rare bevlieging, want inmiddels een vaste waarde in de set.
Ik bedoelde ook niet specifiek die van jou. Maar ze komen natuurlijk vaker voorbij in het blauwe hoekje. Ik vind hem erg mooi.
Ik snap de charme van deze Tudors. En zonder eigen ervaring is de kwaliteit ongetwijfeld heel goed.
Maar met alle horloges die er beschikbaar zijn, hebben deze 2 niet teveel overlap? Bijvoorbeeld de banden, indices en die hele specifieke wijzers?
Ik vraag dit vooral omdat ik hou van afwisseling
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik vind deze 2 gewoon zo geweldig qua design, kwaliteit en draagbaarheid dat ik het echt de basis is voor mij.
Ik denk er wel aan om als 3e horloge nu iets totaal anders erbij te nemen inderdaad. Al lonkt een derde Tudor ook wel; ik zit denk ik meer in jouw “kamp” dat dat mogelijk teveel wordt.
Wel mooi hoor. Enkel dragen waar je het meest blij van wordt!
Een derde Tudor maakt wel een super ‘verzameling’. En dat kan ook best iets anders toch?
Een BB pro en/of een Tudor chrono erbij en je hebt het merk uitgespeeld…
Hèhè, je hebt het licht gezien!! Zeer verstandige keuze
Blijf die Calatrava brilliant vinden
Elke x als ik hem draag een grote smile. Gewoon een heerlijk ding
Niet teveel hetzelfde die twee?
Gaaf die Hanhart