Jouw collectie op één foto deel X

Doxa :star_struck:

1 like

Gewoon dragen wat je mooi vindt inderdaad. Een beetje afwisseling is wel leuk natuurlijk, want ik merk dat ik altijd wel een favoriet heb als ik heel gelijkaardige horloges heb. Dus ze moeten wel een beetje uniek zijn, anders heb ik geen reden om de ene boven de andere te kiezen. Maar vinkjes zetten werkt ook niet hier :wink:

3 likes

Een beetje teveel overlap naar mijn smaak, maar dat maakt ze niet minder mooi. De Panerai springt er wel uit met die stalen bezel, op een goeie manier :+1:

1 like

Ik wil er graag nog een GS met elegance kast bij trouwens :wink:

Maar dan moet er eerst wat uit en dat is lastig.

Mooi te horen dat die nog steeds op de verlanglijst staat. De GMT blijft een mooie optie. Maar ga je die wel dragen dan, als je meer een duiker fan bent?

Wie weet komt GS ooit wel eens met een 40mm duiker, dan is’t een no brainer :wink:

Sub eruit, de SD is zoveel mooier en heeft ook de Rolex stijl. Een gemakkelijke verkoop en je kan die altijd terugkopen als je hem mist. Of direct dan een upgrade naar de mooiere kast van de 124060 (jouwe is een 114060 toch?) :slight_smile:

1 like

Lekkere collectie hoor. Duikers zijn altijd +1. Gmt heeft ook een bezel dus lijkt ook net een duiker. Laat je niets wijsmaken.
En wat zie ik, de santos eruit? Die trekt nog wel aan me, net als de planet ocean moet ik toegeven. :ok_hand:

1 like

En die wil ik ook mooi houden… Bij de sub maakt een krasje meer of minder me toch iets minder uit.

114060, de fatman met de fijnere clasp indd :wink:

Ja, misschien beetje in een opwelling ingeruild op de panerai. Ik was in een stoere bui zullen we maar zeggen :upside_down_face:

3 likes

Zeker twee toffe zomerse duikers.

1 like

De Santos gaat niet omhoog tweedehands voorlopig, integendeel. Dus je kan altijd terug :blush:

Fair enough :wink:

1 like

Mooie set Erik!

Pam is erg leuk :slight_smile:

1 like

Hele gave collectie zo!

2 likes

:point_up:

Heb heel mijn collectie alleen maar duikers :face_with_peeking_eye:
Is dan ook maar een heel kleine collectie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

27 likes

Interessante opwelling :face_with_peeking_eye::sweat_smile: maar ik snap hem wel. PAMMEN of is het PAMS zijn leuk :+1:t2:

1 like

Tot aan januari dit jaar horloge loos door het leven. Dit is nu mijn ‘paar’ en ook maar gelijk een voor moeders de vrouw aangeschaft.

23 likes

Helemaal mee eens!

1 like

Lekker man dat groen en geel, twee toppers :ok_hand:

1 like

31 likes

Op een G-shock na hierbij mijn collectie. Ik wil graag uitbreiden, maar wat? Een serieuze duiker overweeg ik, maar ook een GMT. Max zo’n 10k. Er hoeft overigens niks uit. (Zenith en Vostok zijn vakantiebeaters)

31 likes

Ik heb de Ranger.

Fantastisch

1 like