daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar dat maakt 'm net zo gaaf denk ik.
Zeker! Echt een fris horloge en alle moderne toeters en bellen. Maar naast een zwarte Speedy is’t misschien wat veel van hetzelfde en zijn er nog zoveel andere leuke dingen. Het zal allemaal van de grijze of tweedehandsprijs in de toekomst afhangen of hij er ooit komt of niet denk ik.
Je ziet het hier wel passeren met tijd. Ik ga me nog eerst even rustig oriënteren, eens passen bij de AD’s en W&W 2024 afwachten. Mijn goede voornemen dit jaar is om het eens rustig aan te doen
Mooie poll van totaal uiteenlopende horloges. Ik denk binnen jouw collectie dat een Iwate of Ploprof het meeste toevoegt. Je hebt natuurlijk al een Speedmaster en mooie witte dials met de Santos en Nomos (en Omega’s ook licht). Ik ben zelf niet zo’n fan van de Ploprof, dus vandaar de Iwate gestemd
Voor mijzelf zou ik dan wel voor de witte Speedmaster gaan… dus ja, ik snap het dilemma. Als je de zwarte Speedmaster weg zou doen dan had ik zeker de witte gestemd
Een deel van de Seiko collectie. Vnlr:
GS 6146-8050. April 1972
6206-8990. April 1964
5106-8010. Juli 1967
6619-8000. Juni 1965
3802-7010. Augustus 1971
0703-7010. December 1973
Bedankt voor je reactie! De iwate staat bovenaan mijn lijstje, dat zou echt een bijzonder mooie alrounder kunnen worden.
Exact mijn gedachtengang. Soms denk ik dat mijn hesalite upgraden naar de saffier 3861 ook wel een goed idee zou kunnen zijn. Maar ik heb een emotionele band met mijn 1861 en hij heeft teveel geleefd om nog een mooie prijs voor te krijgen