Jouw collectie op één foto deel X

Precies. Gewoon ervaringen dumpen in het ervaringen met -topic, niet een ander topic mee vervuilen.
Daar hoort het iig meer thuis dan hier.

7 likes

Ging niet over mij, maar om jou!
Jij zoekt wel vaker drama om. Andersom ook wel. :sweat_smile:

:point_up:t2:

1 like

Sla elkaar dan lekker off line met de printsceens om de oren maar doe hier een beetje lief :kissing_heart: tegen elkaar en vervuil dit topic niet :pray:t2:

Ik heb in de wandelgangen wel verhalen gehoord over een Belgische meneer die verliefd was op een BMW maar zich een beetje misdroeg en uiteindelijk werd weggestuurd door Jur en daarna met hangende pootjes weer terugkwam onder een andere naam? Zou dit dezelfde persoon zijn? Nee toch :thinking:

5 likes

Ik probeer mensen gewoon te waarschuwen, verder kan het me niets schelen wat ben in zijn leven doet of met wie hij die dingen doet.

1 like

Maar weer eens de collectie op de foto gezet. Merk dat ik een voorkeur heb voor sportievere horloges. Ben nog wel op zoek naar een mooie duiker, zoals een Glycine Combat Sub.

46 likes

Leuk setje.

Hoe verhouden je Tissot en Citizen zich met elkaar? Zitten die niet een beetje in elkaars vaarwater?

3 likes

AWCO, al hebben ze wel ff 200 op de prijs gedaan zie ik… wel 4 jaar terug er gekocht ofzo

3 likes

Valt mee hoe erg ze op elkaar lijken, het zijn wel echt twee “eigen” horloges. Maar ik vind de Citizen een stuk lekkerder zitten, mede omdat door de band en micro adjustment.

20 likes

Ik kreeg zo een prx ook nooit tegoei afgesteld. Ofwel te spannend ofwel te los

2 likes

Er staat er een opt forum dacht ik?

Is een Squale 1545 niet een veel leukere toevoeging dan de Glycine Diederik?

https://www.q-watches.com/artikel/squale-1545-black-bracelet-nl

1 like

Dat klopt… maar in dit geval zijn het beide ‘sportieve’ blauwe sport horloges met geintegreerde stalen band.

Als je de Tissot niet lekker vind zitten zou ik m weg doen.

1 like

Ja zag hem! Alleen zonder de stalen band…

1 like

Zeker, ook naar zitten kijken. Wie weet als ie een keertje in het blauw terecht komt :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Een Squale is natuurlijk leuk (ik zou op dit forum niet anders durven beweren), maar een Combat Sub heeft wat mij betreft toch meer een eigen smoel dan een 1545. Voor minder geld ook nog eens. Zet je er een 1521 tegenover, a la, maar die zijn nóg weer veel duurder.

Helemaal niet lullig:

2 likes

De huidige collectie, met wat jeuk om er iets uit te halen en iets goudkleurigs toe te voegen :trophy:

33 likes

Best lastig @Calm007 , want wat moet er dan uit. Leuke collectie namelijk. Een gouden prx wellicht?

2 likes

De Galo Novo, leuke microbrand, vanochtend in het blauw gezet :slight_smile: en dan een Baltic Bicompax Gold ervoor terug, dat is het idee :slight_smile:

2 likes

Snap je keuze, maar vind de Galo wel fris en zomers :sunny:

1 like

Die zalmplaat, is die nu echt zo goed afgewerkt als ze overal beweren? Alsk me niet vergis bestaat daar ook een jump hour van

2 likes