Sla elkaar dan lekker off line met de printsceens om de oren maar doe hier een beetje lief tegen elkaar en vervuil dit topic niet
Ik heb in de wandelgangen wel verhalen gehoord over een Belgische meneer die verliefd was op een BMW maar zich een beetje misdroeg en uiteindelijk werd weggestuurd door Jur en daarna met hangende pootjes weer terugkwam onder een andere naam? Zou dit dezelfde persoon zijn? Nee toch
Maar weer eens de collectie op de foto gezet. Merk dat ik een voorkeur heb voor sportievere horloges. Ben nog wel op zoek naar een mooie duiker, zoals een Glycine Combat Sub.
Valt mee hoe erg ze op elkaar lijken, het zijn wel echt twee “eigen” horloges. Maar ik vind de Citizen een stuk lekkerder zitten, mede omdat door de band en micro adjustment.
Een Squale is natuurlijk leuk (ik zou op dit forum niet anders durven beweren), maar een Combat Sub heeft wat mij betreft toch meer een eigen smoel dan een 1545. Voor minder geld ook nog eens. Zet je er een 1521 tegenover, a la, maar die zijn nóg weer veel duurder.