Voor het geld absoluut. Dit is een horloge van 100-120 euro die zeker beter is dan het gemiddelde horloge van dat bedrag. Mooie brushing en doet het goed op verschillende bandjes. Ook een horloge dat ingetogen is maar toch ook vaak positief opgemerkt wordt als ik hem draag
Ja die wil ik ook wel
En wie zegt dan dat dit waar is of niet?
Je kan er iets van vinden, maar jij bent niet degene die aangewezen is om hier melding van te doen. Als je gelijk hebt, vind ik het uber vreemd dat benadeelde hier geen reactie op geeft of een slechte recensie schrijft. Van horen zeggen is niet betrouwbaar. Wellicht heeft hij die foto’s naar jou doorgestuurd om hem te beschadigen.
Ja. Dat is inderdaad gaaf. zeker voor de zomerdagen.
Ik wilde hier vanavond eigenlijk mijn collectie eens tonen.
Maar denk dat ik maar even wacht tot rust is wedergekeerd.
Doen, allemaal de voetjes weer op de grond en de rust keert van zelf terug.
Fijn, back on-topic.
Wat een fantastische collectie
Meerdere grails in 1 collectie en collage
In mijn ex King Seiko liep hij plus 5.
SPB143 ongeveer hetzelfde. En anders is dit eenvoudig te reguleren. Ze houden bij (King) Seiko de bandbreedte ruim om niet steeds al die uurwerken opnieuw af te moeten regelen. Er is weinig mis mee, is mijn ervaring.
Dit is lekker zeg! GS spreekt me de laatste weken ook opeens aan. De ALS springt er weer subtiel uit hier
Ik vind die SPB’s ook erg fraai, maar die slechte aansluiting van de stalen band op de kast (en beperkte micro afstellingsmogelijkheden) is voor mij de afknapper. Als microbrands als Clemence Watches en Traska dat al veel mooier kunnen doen, is dat toch beschamend voor een merk als Seiko?
Helemaal eens… Echter raak ik het “ik wil dat horloge” gevoel maar niet kwijt bij de SPB143j1. Ik heb hem sinds drie jaar op het oog en schiet hem iedere keer af vanwege zijn mankementen. In de tussentijd ook 8 horloges gekocht, maar ik blijf hem gewoon willen….
Net mijn Fortis Aeromaster Chrono verkocht. Dit is de collectie op heden.
Ik zoek naar iets maar ik weet niet wat?
Ohja. De fxd is een hommage - cheap ass titanium ding om in het zand mee te spelen.
Die san martin is bij mij ook opweg, een sn0121 als fun watch, iets wat mag krassen
Wat is het budget?
Dan haal ik zelf liever een orient of seiko ipv een tudor replica.
Dat heb ik dus ook, die San Martin geeft mij echt zo’n wannabe gevoel…
Tjah 1k-2k zoals de rest zowat.
Ik kijk soms naar een Breitling Aerospace of een Colt. Een Sinn 144 vind ik ook prachtig
En waarom eens niet iets helemaal anders?
Nomos bvb.
Heerlijke en prachtige collectie!
Dat klopt niet. Een fxd heeft geen metalen band. Never. Nooit. Die heeft immer fixed lugs.
Nee dit noemen ze een pelagos hommage.
Wel een leuke collectie hoor.