Heavy??! Only (hier op de foto dan) ik kan er van genieten
Ondanks slechts een merk lijkt het mij ‘s ochtends toch lastig kiezen
Wat een knallers!
Ook een hele vette collectie. Maar eeuwig zonde dat de Lupin er niet meer inzit
Om die term te gebruiken vind ik dat je minstens 1 ander merk moet hebben.
Heerlijk. Die 5 digit gmt eruit en klaar ben je.
Ja is waar. Er is nog een horloge maar ligt al 2j bij justitie in een diefstal zaak en dispuut met de Heler. To Be Continued. Das geen rolex. Maar die zaak heb ik wat verdrongen of was einde vd hobby. Ik reken m niet mee, blijf wel hopen. De Molens malen traag…
@Bro die moet nog binnen HF zwerven.
O nee, niet klaar jij! Tudor uit
Simon, ik kan niet in je portemonnee kijken, maar een 39 mm Royal Oak zou de icing op de cake zijn van jouw collectie
Das zuur.
Ik scroll bij tijd en wijle is door dit draadje. Wat me opvalt, door de bank genomen zie ik veel versies van de bekende grote jongens en gevestigde lievelingen voorbij komen. Relatief weinig aandacht (of plekken in collecties) gaan naar microbrands. Dat is logisch als ik de jaarrapporten van de respectievelijke marktaandelen erbij zou pakken, maar ik zou, wellicht abusievelijk, van een forum echte enthousiastelingen een grotere en uitgesprokener variëteit van buitenissige vondsten of voorkeuren verwachten. Ik krijg op internationale fora vaak de indruk dat er veel meer dynamiek is in microbrands en het enthousiasme daarvoor. Op dit forum ken ik maar een microbrand-specifiek draadje. Op enkele uitzonderingen na, lijken ze schaars in de collecties van postende leden. Is het Nederlands taalgebied zo conservatief van smaak of behoudend van vertrouwen? Of is het een historisch karakteristiek van het forum? Of heb ik gewoon grof ongelijk op basis van te beperkt browsen?
Lelijk onderdeel van de Hobby helaas.
Mooie suggestie. Maar ik ben niet van de RO.
Meaning?
Gaat er wat uit, of mist er iets, of is dat nog niet duidelijk?
Anyway, een Lange is het antwoord, ik voel gewoon.
Zoveel klassiekers die je al hebt en waar je wellicht ook van hebt moeten leren houden .
Wat zou je verder nog moeten? Ik zou het niet weten. Zo’n mooi setje wellicht een 1675(0)?
Ik hou persoonlijk van een heritage link (duidelijke link naar de introductie van het origineel in de jaren 50-70). Microbrands kunnen dat zelden bieden.

Op enkele uitzonderingen na, lijken ze schaars in de collecties van postende leden.
Ik vind er doorgaans weinig aan.

Ik hou persoonlijk van een heritage link
Same. 50/60s voor mij.
Nee, Brick gaat voor 4 digit daytona. Paar uit (maar welke?)

Relatief weinig aandacht (of plekken in collecties) gaan naar microbrands.
Daar hebben we @cihanski voor. Die regelt dat voor ons

Nee, Brick gaat voor 4 digit daytona. Paar uit (maar welke?)
De Tudor en de 116600. Offers horen ook pijn te doen.
Indrukwekkende collectie!