Jouw collectie op één foto deel X

Prachtige collecties hier!

Dank je! Dat is een Seamaster chronograaf referentie 14364-2 uit 1959.

Ik ging ervan uit dat je niet de Speedmaster bedoelde :wink:

Ineens gaat het rap

43 likes

What changed?

:flushed: nice balance! Cartier met the green strap is wel een heerlijke combo. Man man man

1 like

Die eerste speedmaster rechts boven pfff prachtig!!

de NOMOS erbij, na eerder deze week de MIDO

1 like

Mensen ik ben lang niet wezen koekeloeren in dit rubriek. Maar almachtig de ene collectie is nog beter uitgebalanceerd dan dan ander. Horloge staan (stonden!! na vandaag) op een laag pitje.

Links boven?

Er mist nog een Tudor Prince TT op het plaatje maar heel tevreden met de collectie!

59 likes

Wat voor band heb je op die achterste GMT geschroefd?

als band ééntje van ebay: Premium Jubilee Solid Curved End 20mm Stainless Steel Watch Band Strap Bracelet | eBay

maar de endlinks passen niet: dus daarvoor ééntje van ali besteld: Carlywet 19 20 Mm Hollow Gebogen Schroef Link Rvs Jubileum Met Oyster Sluiting Watch Band Voor Rolex Datejust Submariner gmt - AliExpress

Blijkbaar (vandaag geleerd) ook wel originele Rolex setting mogelijk: https://www.horlogeforum.nl/t/rolex-gmt-master-only/219411/3930?u=pietb

2 likes

84 likes

Een goede foto maken is ook een kunst :stuck_out_tongue_closed_eyes:

20 likes

Het plan van vorig jaar is al concreet. DJ en Nomos eruit, BB54 erin. Volgens sommigen een stapje terug (misschien wat behoudend zelfs), voor mij een heerlijke basis van horloges die ik allemaal draag, inclusief de gewenste duiker. Op termijn weer langzaam uitbreiden met een neovintage DJ en/of een chronograaf.

68 likes

Tja beetje bijsnijden helpt al :thinking: maar foto is ook niet scherp.
Screenshot_20240106-154314~2
Jammer want zo zien we je mooie collectie niet goed.
Gewoon een beetje oefenen met je mobiel.:wink:

11 likes

Toch al meer verzameling dan ik in eerste instantie dacht😂

17 likes

Kan nu al niet kiezen welke wanneer te dragen… krijg ik nog zo’n grote doos :sweat_smile:

31 likes

Hier de 2024 side collection van horloges die ik dit jaar kocht. Is al een mooie allround collectie op zichzelf:

18 likes

Ja die speedy Tuesday heb ook nog steeds … huilen dus.