Prachtige collecties hier!
Dank je! Dat is een Seamaster chronograaf referentie 14364-2 uit 1959.
Ik ging ervan uit dat je niet de Speedmaster bedoelde
What changed?
nice balance! Cartier met the green strap is wel een heerlijke combo. Man man man
Die eerste speedmaster rechts boven pfff prachtig!!
de NOMOS erbij, na eerder deze week de MIDO
Mensen ik ben lang niet wezen koekeloeren in dit rubriek. Maar almachtig de ene collectie is nog beter uitgebalanceerd dan dan ander. Horloge staan (stonden!! na vandaag) op een laag pitje.
Links boven?
Wat voor band heb je op die achterste GMT geschroefd?
als band ééntje van ebay: Premium Jubilee Solid Curved End 20mm Stainless Steel Watch Band Strap Bracelet | eBay
maar de endlinks passen niet: dus daarvoor ééntje van ali besteld: Carlywet 19 20 Mm Hollow Gebogen Schroef Link Rvs Jubileum Met Oyster Sluiting Watch Band Voor Rolex Datejust Submariner gmt - AliExpress
Blijkbaar (vandaag geleerd) ook wel originele Rolex setting mogelijk: https://www.horlogeforum.nl/t/rolex-gmt-master-only/219411/3930?u=pietb
Het plan van vorig jaar is al concreet. DJ en Nomos eruit, BB54 erin. Volgens sommigen een stapje terug (misschien wat behoudend zelfs), voor mij een heerlijke basis van horloges die ik allemaal draag, inclusief de gewenste duiker. Op termijn weer langzaam uitbreiden met een neovintage DJ en/of een chronograaf.
Tja beetje bijsnijden helpt al maar foto is ook niet scherp.
Jammer want zo zien we je mooie collectie niet goed.
Gewoon een beetje oefenen met je mobiel.
Hier de 2024 side collection van horloges die ik dit jaar kocht. Is al een mooie allround collectie op zichzelf:
Ja die speedy Tuesday heb ook nog steeds … huilen dus.