Jouw collectie op één foto deel X

Dankjewel!

De diver 65 is m’n horloge voor in de zomer rond de paraderen zonder al te veel bij na te denken. :slight_smile: ik vind hem persoonlijk leuk en quirky genoeg om als buitenbeentje mee in de collectie te zitten momenteel :wink: Maar das persoonlijke smaak uiteraard!

Ik zal het doorgeven :slight_smile:

1 like

Een mooie lichte dag om foto’s te maken!

Wensenlijstje: blauwe fluted DJ op jubilee bracelet, groene Seamaster Aqua Terra, “echte” speedmaster, Santos, Doxa 300.

30 likes

Mijn collectie pronkt met het voortreffelijke trio van Seiko, Baltic en Tissot, waarbij elk horloge een symbool is van precisie en stijl. Nu brengt mijn queeste me op een opwindende reis in de zoektocht naar de iconische Doxa Sub 200 in levendig geel en de robuuste elegantie van de Hamilton Khaki Field. Met elke toevoeging danst mijn horologische ensemble met steeds meer charme en karakter. :smiley:

46 likes

Nice, gave plaat die Baltic!

1 like

Proficiat met je NA!

1 like

Prachtig

Mooie DJ, rechts onder. :+1::+1::+1:

1 like

De huidige stand der dingen. Het is bijna saai, er verandert niet veel. De Tank van m’n vrouw heb ik er even bij gezet omdat ik anders niet goed uitkwam met de collage. :slight_smile: 22 is een rotgetal.

68 likes

Veel leuke dingen, maar ik zou persoonlijk de boel eens uitkoken en indikken.

3 likes

M’n grootvader’s horloge weg flikkeren (links boven) is niet echt een optie, maar ik vind het een brak kutding. De vierkante cock and balls Seiko links boven zou voor 25 pietermannen (Mijn tijd en moeite om 'm te versturen en in te pakken) weg mogen, de Baltic en Archimede ben ik eigenlijk ook wel op uitgekeken. De rest blijft, zonder meer.

3 likes

Ik zal eens een poging wagen :innocent:

Ik hoop dat de strepen niet teveel pijn doen

Lijkt me nog steeds heel divers zo, maar je gaat ze meer draagtijd kunnen geven.

Geen idee hoeveel ik weggestreept heb, maar misschien kan er wat bij

10 likes

Ik heb dat ook wel ja. Ik weet hoe zorgvuldig @Fate_Amenable_To_Change is geweest bij het aanleggen van zijn collectie, dus ik zal er niet met de grove hark doorheen gaan, maar ik zou er hiervan zelf ook zo’n 7 á 8 kunnen overhouden zonder dat er al te grote gaten vallen op het vlak van horlogediversiteit en inclusie.

7 likes

Overrated. Zou die shunbun, shitizen en king seiko overhouden en de rest lozen.

1 like

Wij weten dat Fate daar, net als ikzelf overigens, veel waarde aan hecht. Dus ik probeerde wel enigszins realistisch te blijven, ook gezien al de uitspraak hierboven dat eigenlijk de hele bubs toch wel gaat blijven.

2 likes

Prachtige en weldoordacht opgebouwde collectie :star_struck: Alleen teveel betekent ook dat sommige prachtstukken niet of nauwelijks worden gedragen. Ik heb ook even gestreept.

Kun je eindelijk voor deze gaan :heart_eyes:

https://www.breguet.com/sites/default/files/gardetemps/variante/soldat/5157_0.jpg

2 likes

Ik houd er alsnog 11 over.

3 likes

Grappig, ik zou een paar andere houden en weer andere wegstrepen.

2 likes

Dat is het leuke van de hobby, iedereen heeft een compleet ander perspectief :slight_smile: en dat terwijl ik vanuit jouw collectie vrij weinig weg zou kunnen strepen, dus hangt ook beetje af van de basis waarmee je begint.

3 likes